Szukaj

Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 2021 Mazda 3 ENSO

94 900 PLN
Mazda
3
2021
benzynowy
150 KM
Rocznik 2021
Przebieg 94 960 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka skórzana, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Łopatki zmiany biegów

Informacje o samochodzie

Mazda 3 ENSO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,5 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 660 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
91% 9%
6,2
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Przedstawiam raport zużycia paliwa z okresu 36 miesięcy, na podstawie prowadzonego na portalu AC "Dziennika kosztów" (mam nadzieję, że daje to jakąś gwarancję rzetelności i, wraz z niniejszym komentarzem, okaże się dla kogoś rzeczywiście przydatne). Raport uwzględnia użytkowanie auta w temperaturach otoczenia od -5 do 30 °C, na dystansie niemal 40 tys. km (procentowy stosunek miasto/trasa: 39/61). Jazda w większości bez pasażerów, w stylu "umiarkowanym" (wg nomenklatury portalu AC), ze wskazaniem na "eco-driving". Prędkości "przelotowe" na drogach ekspresowych i autostradach w granicach 110-120 km/h. Rzeczywiste średnie spalanie wyniosło 6,2 l/100 km, z czego w samym cyklu pozamiejskim 5,6 l/100 km. Auto wyposażone w automatyczną skrzynię biegów. System start & stop przeważnie włączony. Cóż... jak na 2-litrowy, wolnossący silnik sądzę, że Mazda okazała się zaskakująco oszczędna. UWAGA. Jako "Minimalne średnie zużycie paliwa" przyjąłem wartość rzeczywistego średniego spalania w cyklu pozamiejskim. Natomiast w polu "Maksymalne średnie zużycie paliwa" wprowadziłem wartość "z czapy", aby uzyskać rzeczywiste średnie zużycie paliwa z "Dziennika kosztów", tj. 6,2 l/100 km. Aktualizacja raportu: maj 2024
7,8
Liczba komentarzy: 1
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Przy bardziej ekonomicznej jeździe na pewno da się osiągnąć lepsze wyniki, jednak nigdy nie było to moim priorytetem.
8,4
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 3