Szukaj

Mazda 3 III Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 2018 Mazda 3 Center Bose Navi 120KM

29 900 PLN
Mazda
3
2018
benzynowy
120 KM
+48
Gliwice (woj. śląskie)
Rocznik 2018
Przebieg 124 500 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Bordowy perłowy
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mazda 3 Center Bose Navi 120KM

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
198 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,8 s
Średnie spalanie
5,1 l/100 km
Długość
4 585 mm
Szerokość
1 755 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
4,8
Mazda 3 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Jestem mega zadowolony, za tydzień mija rok jak mam moją Mazdę3, plusy: wygodny, cichy i ten charakterny dzwięk przy przyśpieszaniu.... emocje, ale ale bym się rozpędził bo największy plus to spalanie, wielu nie wierzy ale przy jeździe 25%trasa, 75% miasto rankiem udało mi się dojechać do pracy prawie 40km ze średnią 4.0l, zazwyczaj jest to 4.2 - 4.6litra w zależności od ilości czerwonych świateł, średnia na baku wielokrotnie powtórzona przy ok 40%miasto, 60%trasa to ok4.8litra bez problemu choć oczywiście z ekodrivingiem, w sumie to bez ekodrivingu to jakieś 5.6-5.8litra tylko raz czy dwa razy przekroczyłem na baku troszkę 6litrów!!! wskazania komputeraz zgadzają sięz obliczeniami ze stacji, jest pięknie:) bo pomyśleć w końcu to 2.0litra benzyna a nie diesel! Moje pomiary są powtarzalne bez problemu. Tankuje dopiero jak zaświeci mi się pomarańczowa lampka czyli po ok 800km a jeszcze zostaje paliwa na ponad 200km. To zasługa nie tylko oszczędnego silnika i opływowego kształtu etc ale także umiejętności eko oczywiście, to warto dodać dla tych którzy są zakoczeni i niedowierzają. Aha minusy: lakier jest delikatny niestety trzeba bardzo uważać, szkoda bo to jedyny minus jaki znalazłem, ale da się z nim żyć, trzeba po prostu dbać o auto.
5,5
Mazda 3 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
4,7L można osiągnąć przy jeździe drogą krajową na tempomacie i używając często hamowanie silnikiem (hamować silnikiem wyłączając tempomat na ten czas). Jest trochę zabawy (naciskanie przycisku restore i cancel, ale dzięki temu można osiągnąć takie wartości. Przy hamowaniu silnikiem przy włączonym tempomacie samochód dużo szybciej wytrąca prędkość i co ciekawe zużywa minimalne ilości paliwa.
6,6
Mazda 3 III
Sedan Facelifting 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Bardzo ekonomiczny silnik- po zmianie na koła 18” średnie spalanie wzrosło do 6,7 l/100. Na 16” wychodziło ok 6,4l /100km

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Stosunek jakość/cena + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 3