Szukaj

Mazda 3 IV 2024 Mazda 3 2024r., 2.5L

99 000 PLN
Mazda
3
2024
benzynowy
191 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2024
Przebieg 6 973 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 191 KM
Pojemność silnika 2 500 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
4,0
~Palmer
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Autko nie bez wad, lecz mimo wszystko godne polecenia. Mazda 3 IV generacji, w najbardziej eleganckim - moim zdaniem - nadwoziu typu sedan, urzekła mnie swoim wyglądem - dynamiczną, pełną życia stylistyką, co w pełni urzeczywistnia efekt filozofii projektowania KODO - "Dusza ruchu" oraz wnętrzem, które jest minimalistyczne z klasycznymi, analogowymi przełącznikami i zegarami, ale jednocześnie nie pozbawione nowoczesnego sznytu. Materiały...
3,1
~Jars
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Przereklamowany. To jest zwykły kompakt, wykonany z cienkiej blachy, bez przednich metalowych nadkoli za które robią plastikowe wkłady. Głośny bo niewytłumiony, z niestabilną elektroniką i raz działającymi a raz nie zbędnymi systemami. Za to dobrze się prowadzący, ze świetną manualną skrzynią biegów i ekonomiczny. Za to przeglądy masakrycznie drogie -pierwszy 1700 zł (I'25) -dwa razy tyle ile np. w Hyundaiu i30 czy w Renault Arkana czy Megane...
4,7
~Ziggy
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Bardzo udane auto, wysokiej jakości materiały, bardzo dobra elektronika, wygodne i eleganckie wnętrze. Jeździ się przyjemnie, auto dla kierowcy, cieszy wyglądem i w czasie jazdy. Dobra alternatywa dla hybryd, jak ktoś, tak jak ja, nie znosi CVT. Pali trochę więcej niż hybryda Corolli (pewnie ok 1,5 l/100 w mieście, na trasie bez różnicy), ale jednak daje przyjemność jazdy normalnym autem.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Ergonomia + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 3