Szukaj

Mazda 3 III Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 2014 Mazda 3 2.0 Skyactiv-G, GAZ, Navi, Xenon

42 999 PLN
Mazda
3
2014
benzynowy z lpg
120 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2014
Przebieg 140 050 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Bordowy metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mazda 3 2.0 Skyactiv-G, GAZ, Navi, Xenon

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
195 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,9 s
Średnie spalanie
5,1 l/100 km
Długość
4 465 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
90% 10%
8,0
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Pomimo zapewnień producenta auto pali sporo nawet przy oszczędnej jeździe. W tej chwili auto ma przejechane 26 tys km. Najmniejsze zużycie paliwa jakie udało się zanotować był to przejazd w kolumnie aut zabytkowych na dystansie 100km z prędkością podróżną w zakresie 60-80km/h - auto spaliło 5,9L/100km. Podczas dojazdów do pracy drogą ekspresową (30km w jedną stronę) z prędkością ustawioną na tempomacie 125km/h przeciętne spalanie wynosi 7,6-7,8L/100km. Jazda z prędkościami autostradowymi (140-160km/h) to już 8-10L/100km. Nie jestem w stanie wypowiedzieć się co do spalania w mieście. Kupując ten model nie liczyłem, że spalanie będzie porównywalne z dieslem 1,9tdi ale tak duże rozbieżności z deklaracjami producenta są dla mnie sporym rozczarowaniem.
5,1
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Wybrałem się w trasę Tychy - Olsztyn - Tychy. Na odcinku 1000 km przy najbardziej oszczędnej jeździe jak tylko potrafiłem zachowując zadowalającą prędkość (łącznie jechałem 12h) spaliłem 4,6l/100 km z włączoną klimatyzacją. Jeśli ktoś ma spalanie pow. 6l to tylko dlatego, że nie zna zasad ecodrivingu, który wcale nie jest nudny :) Na trasie przy 90 km/h spalanie 4,4, przy 110 km/h 6,0, a przy 130 km/h 7,0. Tempomat zawyża spalanie o 0,3-0,5 l. W zasadzie prawie każdym autem można uzyskać spalanie mniejsze niż podaje producent, tylko potrzeba trochę wiedzy, samozaparcia i wyobraźni na drodze. Bo jeśli chce sie uzyskać tak niskie spalanie to piracenie odpada. Pzdr
5,6
Mazda 3 III
Hatchback 2.0 SKYACTIV-G 120KM 88kW
Przejechalem juz 10,000km moja Mazda i jestem zadowolony - wrocilem niedawno z wycieczki 2000km (katowice->praga->gunzburg legoland->fussen->katowice) i srednia 5,8L z klima(eco) czy bez podobnie pali, 3os na pokladzie, predkosci maksymalne na tempomacie czasami nawet troche wiecej bo ustawiane wg nawigacji. Codzienna srednia ok 6.0-6.3 ale ok 75% trasa 25% miasto. Liczylem ze bedzie ok 7-7,5 wiec jestem zadowolony - oczywiscie jak sobie pofolguje i przycisne sandal do podlogi to tak rozowo nie jest, ale latwo mozna nadrobic stracone w ten sposob paliwo :).

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Silnik + Układ jezdny

Wady

- Karoseria - Widoczność - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 3