Szukaj

Mazda 3 II Hatchback 2.0 MZR 151KM 2010 Mazda 3 2.0, Klima, Klimatronic, Tempomat

22 999 PLN
Mazda
3
2010
benzynowy
150 KM
+48
LUBLIN (woj. lubelskie)
Rocznik 2010
Przebieg 228 810 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Biały metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Mazda 3 2.0, Klima, Klimatronic, Tempomat

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
206 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,4 s
Średnie spalanie
6,8 l/100 km
Długość
4 460 mm
Szerokość
1 755 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
9,8
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 151KM 111kW
Tak jak inni piszą, Madzia lubi dużo spalać :) Nie lubi korków na tyle że czasem lepiej jechać znacznie dłuższą trasą niż stać w korku. Posiadam i-stop ale to się sprawdza tylko na światłach a nie w korkach. Tak samo krótkie odcinki gdzie nie zdąży nawet silnik się rozgrzać (do pracy mam 4km). Prowadzę dziennik tankowań, więc na przestrzeni 6 m-c mogę się pochwalić swoimi wynikami które są wiarygodne i potwierdzone. --Po mieście będzie brała 10l gdzie mam krótkie odcinki w korku, oraz trochę dłuższe bez kortów. UWAGA- zimą minimum 12l. --Na trasie (autostrada) będzie brała: ---------- 8 l przy prędkości 110km/h -----------10,0 l przy prędkości 140km/h -----------ok. 19 l przy prędkości 210km/h jest to maks jaki może wyciągnąć, może trochę więcej z górki. Wynik jest w przybliżeniu ponieważ był to jednorazowy test na tempomacie ale na jednym odcinku 250km ponieważ paliwo się skończyło.
8,1
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 151KM 111kW
Napisze tak, miasto dynamika średnia, nieraz do 5-6 tyś obr nieraz b. spokojnie - średnio wychodzi ok 10 litrów, Trasa predkość ok 100 km/h na 6 biegu wychodzi ok 6 litrów ale juz na autostradzie przy 130-140km/h wychodzi przynajmiej 8-9 litrow ale poza 150km/h to juz szykujcie sie na 12 i wiecej. Natomiast od dłuższego czas ma na komp. pokł. pokazuje ciągle srednią 8.7 litra i tak też wychodzi po sprawdzeniu na stacji, także Madzia lubi troche benzynke ale wrażenia jazdy pod 7 -8 tyś obr w mieście suuuper!
9,7
Mazda 3 II
Hatchback 2.0 MZR 151KM 111kW
Myliłem się, to nie zawieszenie a spalanie jest największą wadą tego auta. W trasie jest w miarę OK (czytaj przy średnio dynamicznej jeździe auto spala w granicach 8-9 litrów). Ale w mieście porażka, a co dopiero będzie w zimie. Na forach czytałem opinie, że spalanie tylko na początku jest takie duże, i jak auto zrobi kilka tysięcy km to spadnie. Otóż nie prawda, spada może i odrobinkę, ale dalej średnia w mieście w przedziale 11-12 litrów w lecie to są wartości zarezerwowane dla aut, które mają znacznie większe i mocniejsze silniki. I żeby jeszcze za tym spalaniem szły osiągi...

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Układ jezdny

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 3