Szukaj

Mazda 3 I Hatchback 2.0 MZR 150KM 2005 Mazda 3 2.0, GAZ, Klima, Klimatronic,ALU

11 999 PLN
Mazda
3
2005
benzynowy z lpg
150 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2005
Przebieg 253 436 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 999 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Mazda 3 2.0, GAZ, Klima, Klimatronic,ALU

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,0 s
Średnie spalanie
8,2 l/100 km
Długość
4 415 mm
Szerokość
1 755 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
9,2
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Auto w posiadaniu 2.5 roku, przejechane kolo 60 tys km. Stosowane hamowanie silnikiem 90% czasu, minimalne uzycie hamulców przy hamowaniu. W miastach ile sie dało w eco driving. Opony letnie 16 cali, opór toczenia B. Opony zimowe 15 cali, opór toczenia D. Spalanie mierzone na długich dystansach, średnia spalania z 1000km minimum. 10l benzyny starcza na okolo 4000km, instalacja STAG. Pobór benzyny wzrasta przy prędkościach powyżej 130/h. powyżej 180 lubi połknąć nawet 4l PB Wersja auta z 2003 90/h autostrada za tirem (opony zimowe)- 7.65l/100 110/h autostrada (opony zimowe)- 9.56l/100 140/h autostrada (opony letnie)- 11.5l/100 180/h autostrada (opony letnie)- 13.5l/100 + 2l PB 110/h drogi krajowe (opony letnie)- 9-11l/100 zależy od ilosci zabudowań 90/h krajowe (opony letnie)- 8-10l/100 zależy od zabudowań Miasto: Ścisłe centrum, światła co 200m, korki, piesi- max 12l/100, średnio 10.5l Obrzeża, świateł brak, korków minimalnie- 8-9l/100 Warszawa: max 13l/100 średnio 11l Minimum z minimum uzyskuje przy 80/h, spada wtedy do okolo 7.20l/100, przeszkadzając jazdą wszystkim innym. średnia z 200km tylko
12,5
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
Jak w każdym golfie, focusie itp. Klocki, zawieszenie, tarcze na tym samym poziomie. Jedynie części/osprzęt silnika itd mają już typowo japońskie ceny i tu przy zakupie trzeba uważać na parę elementów, bo np Sonda lambda w oryginale potrafi kosztować 1600zł ! zamienników nie ma praktycznie i trzeba kombinować na allegro. To samo dotyczy pompy wspomagania, regenerowane w granicach 1800zł ! używane tanie też nie są, jednak da się je ogarnąć u speca. Reszta części w cenach standardowych jak u konkurencji.
8,5
Mazda 3 I
Hatchback 2.0 MZR 150KM 110kW
W mojej mazdzie psują się tylko drobnostki. Poważne rzeczy zapewniające jazdę działają zawsze bez zarzutu. Koszt serwisowania auta na orygianlnych częściach jest drogi (termostat to np. 300 zł do forda mk ii to 150 - części są kompatybilne, bo to prawie ten sam silnik, czujnik temperatury zewnętrznej i climatronika to 450 zł, wydech (monolit z katalizatorem) 4500 zł spręzarka klimatyzacji 2500 zł, regenerowana 1000 zł, koszt malowania drzwi i nadkola w aso [lekkie zadrapanie] 2500 zł, przegląd w ASO to około 500 zł do 800 zł)

Zalety

+ Układ jezdny + Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 3