Szukaj

Mazda 3 IV Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 2024 Mazda 3 2.0 150KM 6AT Exclusive-Line Design D...

143 200 PLN
Mazda
3
2024
benzynowy
150 KM
+48
Toruń (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2024
Przebieg 1 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Informacje o samochodzie

Mazda 3 2.0 150KM 6AT Exclusive-Line Design D...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,5 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 660 mm
Szerokość
1 795 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,7
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
92% 8%
6,2
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Przedstawiam raport zużycia paliwa z okresu 36 miesięcy, na podstawie prowadzonego na portalu AC "Dziennika kosztów" (mam nadzieję, że daje to jakąś gwarancję rzetelności i, wraz z niniejszym komentarzem, okaże się dla kogoś rzeczywiście przydatne). Raport uwzględnia użytkowanie auta w temperaturach otoczenia od -5 do 30 °C, na dystansie niemal 40 tys. km (procentowy stosunek miasto/trasa: 39/61). Jazda w większości bez pasażerów, w stylu "umiarkowanym" (wg nomenklatury portalu AC), ze wskazaniem na "eco-driving". Prędkości "przelotowe" na drogach ekspresowych i autostradach w granicach 110-120 km/h. Rzeczywiste średnie spalanie wyniosło 6,2 l/100 km, z czego w samym cyklu pozamiejskim 5,6 l/100 km. Auto wyposażone w automatyczną skrzynię biegów. System start & stop przeważnie włączony. Cóż... jak na 2-litrowy, wolnossący silnik sądzę, że Mazda okazała się zaskakująco oszczędna. UWAGA. Jako "Minimalne średnie zużycie paliwa" przyjąłem wartość rzeczywistego średniego spalania w cyklu pozamiejskim. Natomiast w polu "Maksymalne średnie zużycie paliwa" wprowadziłem wartość "z czapy", aby uzyskać rzeczywiste średnie zużycie paliwa z "Dziennika kosztów", tj. 6,2 l/100 km. Aktualizacja raportu: maj 2024
7,8
Liczba komentarzy: 1
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW
Przy bardziej ekonomicznej jeździe na pewno da się osiągnąć lepsze wyniki, jednak nigdy nie było to moim priorytetem.
6,8
Mazda 3 IV
Sedan 2.0 SKYACTIV-G 150KM 110kW

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Skrzynia biegów + Ergonomia

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 3