Szukaj

Mazda 3 I Hatchback 1.6 MZR 105KM 2005 Mazda 3 1.6 benzyna 2005r

4 999 PLN
Mazda
3
2005
benzynowy
105 KM
+48
Wrocław (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2005
Przebieg 307 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 598 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor inny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

Mazda 3 1.6 benzyna 2005r

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
182 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,0 s
Średnie spalanie
7,2 l/100 km
Długość
4 415 mm
Szerokość
1 755 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
88% 12%
8,2
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Witam. Po przejechaniu 13000 km mogę stwierdzić , że to auto spala średnio od 8,0 do 8,5 l/100 w mieście przy normalnej jeździe. Czasem trochę się dociśnie pedał gazu. Natomiast na trasie auto pali całkiem dobrze, można zejść do 6,0 l/100 przy jeździe jednostajną prędkością do 100 km/h. A przeciętnie na trasie pali 7,2 l/100. Tankując do pełna, czyli 48 l, cały bak starcza na okolo 550-650 km. Komputer pokazuje 700 km, ale nigdy takiego dystansu nie udało mi się przejechać. Ogólnie komputer zaniża śr. spalanie o około 0,3 l .
7,7
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Mazda 3, 1.6 104KM to w miarę dynamiczny samochód, który nie pali mało. W trasie na długim dystansie mozna zejść poniżej 6.5 l/100km. Jednakże przy silniku 1.6 wydaje mi sie, że około 9 litrów w mieście to standard. Plusem jest przyspieszenie i jazda na wysokich obrotach. Silnik radzi sobie najlepiej przy obrotach okolo 4000 /min. Nie czuć, że silnik żałuje sie a im więcej obrotów tym zwiększa sie jego moc. No bo te 104KM to przy chyba 5000 obrotach/min. Auto daje frajdę z jazdy, ale coś za coś.
9,7
Mazda 3 I
Hatchback 1.6 MZR 105KM 77kW
Piszą ludzie ze pali 6 przy oszczędnej jeździe. Nigdy nie osiągnąłem takiego wyniku mimo się próbowałem. A jeździłem różnymi samochodami i wiem jak się to robi. Moja mazda pali między 8.3 a 13 l ale średnio 10 gdyż jazda na krótkich trasach i trochę miasta.

Zalety

+ Układ jezdny + Bezawaryjność (drobiazgi) + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Mazda przeprowadzone przez Euro NCAP.
Mazda 3