Szukaj

Lexus LS IV Sedan 460 380KM 2006 Lexus LS Lexus LS 460 Prestige

49 000 PLN
Lexus
LS
2006
benzynowy
380 KM
+48
Zawiercie (woj. śląskie)
Rocznik 2006
Przebieg 224 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 380 KM
Pojemność silnika 4 608 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, Szyberdach

Informacje o samochodzie

Lexus LS Lexus LS 460 Prestige

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
5,7 s
Średnie spalanie
11,1 l/100 km
Długość
5 030 mm
Szerokość
1 875 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,8
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
10,6
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Spalanie rewelacyjne. Samochód w zasadzie bezawaryjny - podzespoły eksploatacyjne wytrzymują bardzo długo. Polecam osobom doceniającym jakość i bezawaryjność. Żałuję że dopiero od kilku lat zwróciłem uwagę na tą markę. Wcześniej głównie Audi Merc - głowa mi osiwiała od kosztów, itd... Najistotniejsze by znać co kiedy było wymieniane, np. zawieszenie pneumatyczne w ASO to koszt ponad 20tyś zł. Ja zakupiłem samochód który był serwisowany w PL ASO i było wymienione na nowe - tak wiec spokój na kolejne 200-300tyś km. Tak więc gdy chce się pojeździć, to polecam samochód może z większym przebiegiem lecz znaną historią, można w ten sposób wyeliminować przykre niespodzianki.
10,4
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Polecam, bardzo komfortowy i bezawaryjny samochód. Mam go od prawie 10 lat. Jazda nim to poezja. Spala bardzo mało w stosunku do mocy i osiągów. Samochód na kusi wariowania, butowania. Lecz jeśli jest potrzeba po wciśnięciu gazu wybija go jak z procy. Zużycie paliwa przy normalnej jeździe. Gdy się chce można spalić więcej, lecz nie bardzo się chce i jest gdzie (mandaty, punkty itd). Polecam samochody z znaną historią, samochód może mieć ponad 500tyś i wyglądać jak inne auta po przebiegu 100tyś - tak więc można się naciąć. Gdy samochód w środku ma popękane poprzecierane skóry nie może mieć 200, 300 tyś. Obstawiał bym 500, 600tyś i w górę.
10,5
Lexus LS IV
Sedan 460 380KM 279kW
Super samochód, ma go od 6 lat. Zrobiłem nim prawie 80 tyś. km, głównie trasy. Nigdy nie miałem wcześniej tak komfortowego i bezawaryjnego samochodu. Najmilej mnie zaskoczyła oprócz niskiego spalania, bezawaryjność tego samochodu. Dosłownie zero awarii. Tylko eksploatacyjne materiały, które są bardzo tanie - komplet zamienników filtrów można kupić poniżej 100zł. Oleje, i inne płyny jak do wszystkich aut. Już nigdy nie wrócę do niemieckich aut premium - w porównaniu do Lexa - porażka. Najważniejsze by kupić samochód z pewną przeszłością, udokumentowaną, najlepiej ASO Polska. Ja taki samochód kupiłem od firmy która zakupiła go nowego w Polskim salonie Lexusa, był do końca serwisowany tylko w ASO, i to mi się wróciło z zawiązką. Odradzam samochody z innych krajów gdzie wiadomo nadal kwitnie proceder cudownego odmłodzenia po przekroczeniu granicy. A największe miny to samochody z USA (dla nie znających tematu, w prawie wszystkich stanach nie ma czegoś takiego jak badania techniczne - nikt na to nie zwraca uwagi). Tak więc polecam, jak dla mnie super, i mimo przebiegu dochodzącego do 300tyś km - samochód wygląda i jeździ jak nowy.

Zalety

+ Całokształt + Silnik + Ergonomia

Wady

- Skrzynia biegów - Układ jezdny - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Lexus przeprowadzone przez Euro NCAP.
Lexus LS