Szukaj

Lexus IS III Sedan 250 207KM 2015 Lexus IS Lexus IS 250 Elite

38 900 PLN
Lexus
IS
2015
benzynowy
207 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2015
Przebieg 169 384 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 207 KM
Pojemność silnika 2 500 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Biały
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujnik martwego pola, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Lexus IS Lexus IS 250 Elite

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
225 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,1 s
Średnie spalanie
8,6 l/100 km
Długość
4 665 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
10,5
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
80% autostrada, 20% miasto, styl jazdy - do 160 km / h pomiar w/g ilości wlanego paliwa i przejechanych km = 10 L / 100 km. 40% miasto, 60% trasa - 11,2. Dobrej jakości materiały użyte do wyko?czenia wnętrza. Ergonomia wnętrza na duży +. Jedynie słabo widoczna, zasłonięta kierownicą, dżwignia zmiany świateł stanowi problem przy przełączaniu świateł. Auto dynamiczne, dość komfortowe. Lepsze wyczucie w prowadzeniu od IŚ 300 H. Tańsze w zakupie od hybrydy o dość znaczną sumę. Warto przekalkulować opłacalność zakupu hybrydy, ponieważ różnica w spalaniu to około 2 L / 100 km a cenie około 20 tys. Ogólnie polecam. Poprzednie auto BMW X5 nie polecam - bardzo awaryjne.
9,5
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
Oczytałem się o jakimś koszmarnym spalaniu tego samochodu w stosunku do konkurencji. Powiem tak - wszyscy producenci "ściemniają" przy podawaniu katalogowego spalania ale Japończycy chyba najmniej. Moje "osiągnięcia" to : miasto zatłoczone - 12/13, spokojna jazda "polskimi drogami" - 7, autostrada - 140km/h - 8.5, 160km/h - 10.5. Jeżdżę gównie w trasy i nie uprawiam drogowych szaleństw. 70% autostrady i s-ki (ok 150km/h), 20% polskie drogi (na tyle na ile pozwala ruch) i 10% miasto - średnio 8.3 ltr. Generalnie jazda do 140km/h a w mieście na ECO pozwala obniżyć spalanie do przyzwoitego poziomu.
8,7
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
Przy jeżdzie spokojnej poza miastem spalanie może być nawet 6,5. Średnio na trasie prędkości autostradowe do 140-150 km ok 8,1. W mieście więcej - niestety. Spalanie spalaniem. Natomiast przyjemność z jazdy gwarantowana!

Zalety

+ Wyciszenie + Układ jezdny + Całokształt

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Lexus przeprowadzone przez Euro NCAP.
Lexus IS