Szukaj

Lexus IS III Sedan 250 207KM 2014 Lexus IS 250 F-Sport Biała Perła Navi Kamera

72 900 PLN
Lexus
IS
2014
benzynowy
208 KM
+48
Ostrów Mazowiecka (woj. mazowieckie)
Rocznik 2014
Przebieg 91 478 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 208 KM
Pojemność silnika 2 500 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Biały perłowy
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Światła xenonowe, Asystent pasa ruchu, Kurtyny powietrzne, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Bluetooth, Odtwarzacz DVD, CD, Zmieniarka CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Nawigacja GPS, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Szyberdach, Tempomat, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Łopatki zmiany biegów

Informacje o samochodzie

Lexus IS 250 F-Sport Biała Perła Navi Kamera

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
225 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,1 s
Średnie spalanie
8,6 l/100 km
Długość
4 665 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
10,5
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
80% autostrada, 20% miasto, styl jazdy - do 160 km / h pomiar w/g ilości wlanego paliwa i przejechanych km = 10 L / 100 km. 40% miasto, 60% trasa - 11,2. Dobrej jakości materiały użyte do wyko?czenia wnętrza. Ergonomia wnętrza na duży +. Jedynie słabo widoczna, zasłonięta kierownicą, dżwignia zmiany świateł stanowi problem przy przełączaniu świateł. Auto dynamiczne, dość komfortowe. Lepsze wyczucie w prowadzeniu od IŚ 300 H. Tańsze w zakupie od hybrydy o dość znaczną sumę. Warto przekalkulować opłacalność zakupu hybrydy, ponieważ różnica w spalaniu to około 2 L / 100 km a cenie około 20 tys. Ogólnie polecam. Poprzednie auto BMW X5 nie polecam - bardzo awaryjne.
9,5
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
Oczytałem się o jakimś koszmarnym spalaniu tego samochodu w stosunku do konkurencji. Powiem tak - wszyscy producenci "ściemniają" przy podawaniu katalogowego spalania ale Japończycy chyba najmniej. Moje "osiągnięcia" to : miasto zatłoczone - 12/13, spokojna jazda "polskimi drogami" - 7, autostrada - 140km/h - 8.5, 160km/h - 10.5. Jeżdżę gównie w trasy i nie uprawiam drogowych szaleństw. 70% autostrady i s-ki (ok 150km/h), 20% polskie drogi (na tyle na ile pozwala ruch) i 10% miasto - średnio 8.3 ltr. Generalnie jazda do 140km/h a w mieście na ECO pozwala obniżyć spalanie do przyzwoitego poziomu.
8,7
Lexus IS III
Sedan 250 207KM 152kW
Przy jeżdzie spokojnej poza miastem spalanie może być nawet 6,5. Średnio na trasie prędkości autostradowe do 140-150 km ok 8,1. W mieście więcej - niestety. Spalanie spalaniem. Natomiast przyjemność z jazdy gwarantowana!

Zalety

+ Wyciszenie + Układ jezdny + Całokształt

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Karoseria - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Lexus przeprowadzone przez Euro NCAP.
Lexus IS