Szukaj

Lexus IS III Sedan Facelifting 200t 245KM 2018 Lexus IS 200t, Salon Polska, Serwis ASO, Automat

94 999 PLN
Lexus
IS
2018
benzynowy
245 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2018
Przebieg 75 135 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 245 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

Lexus IS 200t, Salon Polska, Serwis ASO, Automat

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
230 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
7,0 s
Średnie spalanie
7,0 l/100 km
Długość
4 665 mm
Szerokość
1 810 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
80% 20%
8,8
Lexus IS III
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Trzeba się go nauczyć, pierwsza jazda to 12l. Trochę poczytałem, zacząłem przewidywać na większą odległość i jazda tym samochodem dopiero zaczęła sprawiać przyjemność. Gaz naciskany niemalże paznokciem, auto nie lubi hamowania na światłach, korków, progów zwalniających... najlepiej żeby go rozpędzić i żeby się przesuwał (sunął). Bardzo komfortowy cruiser - kocha trasy. Dzięki niemu pokochałem jazdę ECO i fakt, że na jednym baku mogę zrobić 800+ kilometrów :) Oczywiście korzystając z pełnych możliwości układu napędowego zapomnijcie o takich wynikach. Auto dla świadomych użytkowników i wiąże się to ze zmienieniem swojego nastawienia i sposobu jazdy. Żal mi desperatów w dwudziestoletnich szrotach, którzy za wszelką cenę muszą Cię wyprzedzić na podwójnej ciągłej i przejściu, żeby być na kolejnych światłach o 4 metry dalej xD Uwielbiam ten samochód, bo nic nie musi udowadniać. Po prostu suniesz w otoczeniu muzyki i masz cały świat w głębokim poważaniu. Broń Cię ktokolwiek, żeby na zakręcie lub rondzie wyłączyć kontrolę trakcji i wcisnąć pedał gazu za głęboko, bo o ile elektronika czuwa (i to zauważalnie dobrze), to nie jest to samochód stworzony do tego typu rozrywki. Nie czuć prędkości i można się nieprzyjemnie zdziwić. Gorąco polecam.
12,7
Lexus IS III
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
To nie jest auto dla oszczędnych i niespokojnych ludzi. Wystarczy być delikatnie spóźnionym gdzieś do przekroczenia 2,5 tys obrotów i zaczyna się wykładnicza jazda w górę. Przy zmianie biegów łopatkami między 1300/1600 w mieście można nawet zejść poniżej 10l co jest giiigantycznym osiągnięciem. Co ciekawe na tempomacie na autostradzie przy 220km/h spala tylko ok 10,5/11 l co jest pozytywnym zaskoczeniem. Jako że jeżdżę (żarcik dla wtajemniczonych) po Wrocławiu i okolicach to wyniki w mniejszych korkach do zbicia wydaje mi się o 2l nawet.
12,0
Lexus IS III
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Pali tyle, ile powinien przy tym zapasie. Mam do domu też Clio IV, 0.9 tce - trasa Łódź-Poznań z tempomatem na 166 wyszło 14,6 l .... Co tu więc porównywać. Passat 2.0 TSI palił więcej w trasie. W mieście mniej. Dla mnie to auto w trasie przy prędkościach rzędu 160 jest wręcz oszczędne

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wyciszenie + Układ jezdny

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Lexus przeprowadzone przez Euro NCAP.
Lexus IS