Szukaj

Lexus IS II Sedan 250 208KM 2006 Lexus IS 2.5 208KM Xenon Skora Navi Camera Ser...

39 999 PLN
Lexus
IS
2006
benzynowy
208 KM
+48
Zwoleń (woj. mazowieckie)
Rocznik 2006
Przebieg 268 123 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 208 KM
Pojemność silnika 2 500 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Szary
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, Tempomat

10,0
Lexus IS II
Sedan 250 208KM 153kW
Codziennie trasa do warszawy o 5 rano (ok 25km), pusta droga do tego tempomat i potrafi zejść do 8,6l. Powrót z Warszawy ok. godziny 15 ruch dużo większy, bez tempomatu, prędkość zależy od tego czy można pojechać czy trzeba się "wlec" ale spalanie nie przekracza 10,5l. W trasie 350km przy prędkościach 90 i 120 na tempomacie, momentami po 190 średnie spalanie wyszło 8l. Nie staram się jeździć ekonomicznie bo kto normalny kupuje do tego V6, ale wyszedłem z okresu "piłowania". Mam możliwość żeby pojechać to docisnę gaz do podłogi a jak nie to jadę spokojnie, ciesząc się z komfortu.
7,3
Liczba komentarzy: 1
Lexus IS II
Sedan 250 208KM 153kW
Spalanie na odcinku 600 km gdzie 3/4 trasy to autostrada (prędkości 130-160 km/h) wyszło 8.1 l z włączoną klimą, sprawdzałem przez dolanie benzyny do pełna, komputer pomylił się o 0.1l. Drugi test na odcinku 500km, z czego połowa na normalnych polskich drogach (w tym mieście), a połowa na autostradzie-wyszło 8.5l. Obydwa wyniki przy włączonym tempomacie. Przy bardzo oszczędnej jeżdzie i prędkościach 70-80 km/h na trasie wyszło 5.8 l /100km. Spalanie jest więc na bardzo dobrym poziomie, jak na silnik V6 i 208 hp.
14,7
Liczba komentarzy: 1
Lexus IS II
Sedan 250 208KM 153kW
LEXUS IS250 AWD (4x4) Mam wersje z napędem na 4 chyba w najbogatszej wersji jaka jest dostępna, przywieziona z USA. Niestety spalanie nie jest aż tak ciekawe jak piszą poprzednicy. MIASTO: Większość tras, które robię to krótkie trasy po Wrocławiu, nie raz są to trasy 1km, 2 km i 15 min przerwy i znowu 1-2 km. Spalanie nigdy nie schodzi poniżej 16mpg czyli ok 14,7 litrów na 100km, a zazwyczaj wynosi ok 15,7l/km. W ziemi potrafi dojść do prawie 20litrów/100km dokładnie 19,6litrów, a średnio w zimie jest ok 17 litrów TRASA: Tu już sytuacja lepiej wygląda Można wyciągnąć średnią ok 10 litrów na 100km PRZEGLĄDY Nie są tanie, ale jeśli ktoś kupuje takie auto to na pewno liczy się z kosztem, nie odbiega on od przeglądów w Audi, BMW czy Mercedesie Przegląd przy 60 000km to koszt ok 3200zł, mniejszy przegląd ok 1000zł Tarcze z klockami średnio ok 800-1000zł na oś Kwestia przystosowania do Europy, praktycznie bez problemowa. Lampy da się ustawić, a do tyłu trzeba tylko dołożyć żarówkę przeciwmgielnego oraz włącznik w kabinie. Z przodu niby są potrzebny spryskiwacze xenonów, niby przez 2 lata i kilka kontroli żaden z policjantów tego nie sprawdził. Mimo to zamontowałem je za ok 1800zł za całość - oryginalne. Nawigacja działa bez przeróbek, trzeba mieć tylko odpowiednią płytę dostępną na allegro :) Radio - częstotliwość fal, oraz zmiana mil na km i faranhaitów na stopnie celcjusza to koszt ok 800zł - ale bez tego też da się jeździć. Licznik jest wyskalowany w km i milach, tylko spalanie i przebyty dystans jest w milach. PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY REKOMPENSUJE ZAMYKANIE OCZU NA STACJI - U MNIE ŚREDNIO CO 3 DNI NAPĘD NA 4 ROBI NA PRAWDĘ ŚWIETNĄ ROBOTĘ, W ZIMIE SPRAWUJE SIĘ BEZ ZARZUTÓW A W LECIE TO BAJKA :) POLECAM

Zalety

+ Silnik + Bezawaryjność (poważne usterki) + Całokształt

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Lexus przeprowadzone przez Euro NCAP.
Lexus IS