Szukaj

Lexus ES VII (XV70) 2021 Lexus ES 2.5 Hybryda 178KM

159 900 PLN
Lexus
ES
2021
hybrydowy
178 KM
+48
Grudziądz (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2021
Przebieg 66 065 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 178 KM
Pojemność silnika 2 500 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Zawieszenie adaptacyjne, Skórzana kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Bezkluczykowy dostęp, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Szyberdach, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Lexus ES 2.5 Hybryda 178KM

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
4,4
~Michał
Lexus ES VII (XV70)
Sedan 300h 218KM 160kW
Bardzo wygodne i robiące wrażenie auto. Bardzo przyjemne do robienia spokojnych tras, ale miasto, wąskie wjazdy i parkingu, już stanowią dla niego wyzwanie. Przede wszystkim brakuje mu skrętności, oraz lepszego rozłożenia mas - przód pojazdu jest ciężki, napęd na przód rusza najpierw z elektryka z stałym momentem obrotowym, co przy śliskiej powierzchni łatwo może skończyć sie utrata kontroli. Dodatkowo mocno wystający przedni błotnik łatwo...
3,3
~thomas_pilarek
Lexus ES VII (XV70)
Sedan 300h 218KM 160kW
Prawie 20 lat temu mialem Lexusa IS 2,2d, kolejne wcielenie to niestety wyrazny krok wstecz pod wzgledem wlasciwosci jezdnych pojazdu. Cala para poszla w gwizdek - chromowany grill, kraglosci karoserii , obicia siedzen i podsufitka w kolorze kosci sloniowej. O ile IS opieral sie na plycie podwoziowej Toyoty Camry, to ES bazuje na podwoziu Avalona, wiec jest o kilanascie centymetrow dluzszy i robi wrazenie smuklejszego. Z zalem wspominam 8-mio...
3,3
~thomas_pilarek
Lexus ES VII (XV70)
Sedan 300h 218KM 160kW
Prawie 20 lat temu mialem Lexusa IS 2,2d, kolejne wcielenie to niestety wyrazny krok wstecz pod wzgledem wlasciwosci jezdnych pojazdu. Cala para poszla w gwizdek - chromowany grill, kraglosci karoserii , obicia siedzen i podsufitka w kolorze kosci sloniowej. O ile IS opieral sie na plycie podwoziowej Toyoty Camry, to ES bazuje na podwoziu Avalona, wiec jest o kilanascie centymetrow dluzszy i robi wrazenie smuklejszego. Z zalem wspominam 8-mio...

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Skrzynia biegów - Ergonomia - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Lexus przeprowadzone przez Euro NCAP.
Lexus ES