Szukaj

Lexus CT Hatchback 5d 200h 136KM 2013 Lexus CT 200h, Salon Polska, Automat, Klima

54 999 PLN
Lexus
CT
2013
hybrydowy
136 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2013
Przebieg 93 163 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 798 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Niebieski metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Lexus CT 200h, Salon Polska, Automat, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
182 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,8 s
Średnie spalanie
5,6 l/100 km
Długość
4 320 mm
Szerokość
1 765 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
100% 0%
4,7
Lexus CT
Hatchback 5d 200h 136KM 100kW
Model F-Sport - fabrycznie obniżone zawieszzenie , felgi 17" opony 225. Spalnie w dużej mierze zależy od sposobu jazdy. Jadąc ultra oszczędnie (wykorzystując baterię, kiedy to tylko możliwe) udało mi się osiągnąć 3.7l/100km w cyklu mieszanym, przy stosunkowo normalnej jeździe 4.8l/100km, bez zwracania uwagi na spalanie (typowo normalna jazda) 5.5l/100km, a na tybie 'sport' przy ostrzejszej jeździe nawet 7.5l/100km. Optymalna prędkość w trasie 85-90km/h, wszystko powyżej powoduje wzrost spalania. Maksymalny dystans pokonany tylko na baterii to 2km (auto 6 lat, 150k km przebiegu). Wg mnie, jazdy hybrydą trzeba się nauczyć, wtedy da się zbliżyć do danych podanych przez producenta.
6,0
Lexus CT
Hatchback 5d 200h 136KM 100kW
Nie kryję że więcej oczekiwałem po tej hybrydzie w zakresie ograniczenia spalania. Przede wszystkim zasięg na baterii jest słabiutki. Niby 3 km ale w rzeczywistości raczej sporo poniżej tej wartości. Jasne, jeżdżąc uważnie i powoli w mieście można zyskać wartości rzędu 4 L/100 km ale trzeba mieć do tego cierpliwość - system jest tak zestrojony że już naciśnięcie pedału gazu w 1/3 zakresu uruchomi benzynę, a z uruchomionym EV (napęd elektryczny) także trzeba na to uważać (choć zakres dynamiki jest trochę wyższy), a ponadto automatycznie się on deaktywuje najpóźniej powyżej 50 km/h, a z reguły juz przy 40. Ponadto dbałość o spalanie wymaga częstego spoglądania na wskaźniki systemu hybrydowego co odciąga uwagę kierowcy od sytuacji na drodze - niezbyt to bezpieczne. Sądzę że przydałoby się popracować na systemem oszczędnej jazdy by stał się bardziej intuicyjny w użytkowaniu. Na autostradzie auto zużywa paliwo jak normalna benzyna - przy 140 km/h ok 7L/100 km. Koszty serwisowania w ASO nie niskie ale chyba bez przesady - duży przegląd ca. 2500 zł
5,1
Lexus CT
Hatchback 5d 200h 136KM 100kW
Po przejechaniu 30 tyś. autem kupionym z holandii (p.150tyś km), mogę wydać rzetelną opinię. Spalanie wyniosło w tym okresie 5,1l. Dla tych co mają czas i jeżdżą na dystansach pomiędzy miejscowościami (ładowanie akumulatora) i w miejscowościach np. wioski (rozładowywanie akumulatora), spalanie rzędu 4,4l jest osiągalne, ale to jest już zabawa dla emerytów. Na dojazdy do pracy na zimnym silniku spalanie rzędu 5,5-5,7l. jest bardzo dobrym wynikiem (prędzej jak miałem E87 118d spalanie na dojazdy ok. 7l.). Polecam, lecz jak potrzebujecie torpedy, typu BMW serii 1, to nie jest to auto dla was. Ja jestem bardzo zadowolony.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Układ jezdny + Całokształt

Wady

- Stosunek jakość/cena - Wyciszenie - Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Lexus przeprowadzone przez Euro NCAP.
Lexus CT