Szukaj

Land Rover Range Rover III 3.6 TD V8 271KM 2008 RANGE ROVER * 4X4 * 3.6 DIESEL * POLECAM!

51 900 PLN
Land Rover
Range Rover
2008
diesel
272 KM
+48
Jastrzębie-Zdrój (woj. śląskie)
Rocznik 2008
Przebieg 215 600 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 272 KM
Pojemność silnika 3 628 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia terenowy
Kolor Czarny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, MP3, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, Tempomat

Informacje o samochodzie

RANGE ROVER * 4X4 * 3.6 DIESEL * POLECAM!

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,2 s
Średnie spalanie
11,1 l/100 km
Długość
4 972 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
85% 15%
14,3
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
Auto użytkowane z Warszawie. Przy średniej prędkości w mieście 19km/100km (katastrofalne mega korki) potrafi spalić nawet 20l. W normalnych korkach okolice 16l to norma. Na trasie, przy spokojnej jeździe, udało mi się zejść poniżej 9l. Mniej mogą uzyskać tylko masochiści, bo oznacza to jazdę na kropelce, planowanie każdego manewru, itp.:) Autostrada 120km/h - około 10/11l, przy 180km/h - 16l. W cyklu mieszanym, mi średnio wychodzi około 12 - 14l. Praw fizyki nie oszukasz, przy tych gabarytach i masie, auto musi palić.
11,6
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
Jak na ten komfort, masę i przyspieszenie, spalanie jest perfekcyjne. Udało mi się zejść do 7.8 jadąc w cyklu mieszanym + pozamiejskim trochę "emerycko", koło 90-100 km/h prawym pasem. Jak na samochód 3.6 v8, który z gratami w bagażniku i pasażerami waży ponad 3 tony, jest doskonale. Co ciekawe, jeżdżąc w góry na wspinaczkę w 5 osób z bagażnikiem załadowanym elementami metalowymi po dach osiągałem mniejsze spalanie, niż jeżdżąc w trasie samemu bez bagażu - no cóż, moment obrotowy kusi do wciskania gazu do dechy...
12,3
Land Rover Range Rover III
SUV 3.6 TD V8 271KM 199kW
Nie ma co ukrywać. Autko sporo pali ale daje dużo frajdy z jazdy. Poczucie bezpieczeństwa jest bezcenne. Komfortu jest też całkiem sporo no i jest cały czas nie tuzinkowy. ASO bardzo drogie ale całe szczeście są też nie-ASO znające sie na robocie. Na razie moim zrobilem 20 000 km i bez zarzutu. Auto nie tanie w zakupie, dość drogie w utrzymaniu ale jeśli ktos szuka dobrego suv-a to to jest to. Pozdrawiam

Zalety

+ Widoczność + Ergonomia + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Karoseria - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Land Rover przeprowadzone przez Euro NCAP.
Land Rover Range Rover