Szukaj

Lancia Delta III Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 2008 Lancia Delta Platino 1,4 T-Jet 150 KM Skóra Panorama Xenon

6 900 PLN
Lancia
Delta
2008
benzynowy
150 KM
+48
Siemianowice Śląskie (woj. śląskie)
Rocznik 2008
Przebieg 222 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 368 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Brązowy metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Światła xenonowe, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Dach panoramiczny, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Komputer pokładowy, Szyberdach, Tempomat

Informacje o samochodzie

Lancia Delta Platino 1,4 T-Jet 150 KM Skóra Panorama Xenon

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
210 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,7 s
Średnie spalanie
7,0 l/100 km
Długość
4 520 mm
Szerokość
1 797 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
94% 6%
7,5
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Silnik to mechanicznie bajka, zrobiłem ponad 90tys km i brak w nim wad fabrycznych, dodatkowo mój po wizycie na hamowni pokazał 177KM i 260Nm, z tego co ustaliliśmy to prawdopodobnie mapa fabryczna od Abartha. Fakt konkurencja pali średnio mniej o ok litr (zasługa braku zmiennych faz rozrządu i kolektora, brak bezpośredniego wtrysku), ale nie zapewnia takiej niezawodności i możliwości założenia zwykłej (choć nie głupiej) instalacji gazowej. Dane spisane z mojego motostat ze 159 tankowań, nie koloryzowane.
7,7
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
Wszystko zależy od stylu jazdy ta sama trasa KRK - Kielce od jazda spokojnie płynnie 90km/h -6,3 agresywnie 8,5 l/100km ale tutaj wyprzedzasz wszytko (silnik naprawdę na to pozwala). Przy moim stylu jazdy na trasie na ogół koło 8l/100km. W mieście w korku KRK w zasadzie bez względu na stylk jazdy - lato 8.5-9.0 zima 8,9 - 9,6. Dla porównania powiem, że jeżdżąc VW Passatem znajomego 2.0 TDI 140KM spalanie na tej samej zakorkowanej trasie wyszło mi 8.8 styl jazdy normalny. Jak na taką moc i dynamikę dla mnie bardzo dobrze.
8,5
Lancia Delta III
Hatchback 1.4 Turbo-Jet 150KM 110kW
150 koni z silnika 1.4 musi trochę spalić. Przejechałem tym autem zaledwie 1500km ale zwróciłem uwagę na spalanie. Jadąc spokojnie można zejść poniżej 8 litrów. Autostrada i prędkość ok. 150-170 km/h to już wynik co najmniej 10L/100km. Średnio z całej trasy komputer pokazał mi 8.4 L/100km ale prowadziłem raczej energicznie, bez oszczędzania. Frajda z jazdy duża, chociaż denerwujące dosyć wysokie obroty nawet na 6 biegu już przy prędkości 120-130km/h. Poza tym dosyć głośno przy wyższych prędkościach. Najważniejszy jednak super design - auto piękne i rzadko spotykane na razie w Polsce, więc oryginalne :)

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Skrzynia biegów - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Lancia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Lancia Delta