Szukaj

Kia Sportage IV SUV 1.6 GDI 132KM 2017 Kia Sportage podgrzewane fotele przód/tył, PDC,

64 600 PLN
Kia
Sportage
2017
benzynowy
132 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2017
Przebieg 153 621 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 132 KM
Pojemność silnika 1 591 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo AUX, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Tempomat

Informacje o samochodzie

Kia Sportage podgrzewane fotele przód/tył, PDC,

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
182 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,5 s
Średnie spalanie
6,7 l/100 km
Długość
4 480 mm
Szerokość
1 855 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
89% 11%
7,7
Kia Sportage IV
SUV 1.6 GDI 132KM 97kW
Moje spalanie: średnie po 25000km 7,1L, zimą temperatury ujemne po 25000km 7,5L. Miasto na krótkich odcinkach to 9,5-10L. Długie trasy, jazda samemu do 6L !!! ale z czterema osobami i bagażem to 7-8L. Jeżdżę z prędkością do 100km/h , ekonomicznie, jeśli trzeba wyprzedzam ale kluczowe jest utrzymanie jazdy ze stałą prędkością i na 6 biegu. Silnik benzynowy, wolnossący 1,6 jest OK ale brakuje mu trochę mocy, dlatego dla kierowców z ciężką nogą polecam 177 KM lub mocniejsze. U mnie jest to samochód rodzinny i z dziećmi jeżdżę przepisowo. Podsumowanie: Szału jeśli chodzi o przyspieszenie nie ma ale jak ktoś lubi trochę wyżej siedzieć, ceni ciszę i dużą przestrzeń w środku to w tej cenie nie dostanie więcej na rynku (M+Smart) z wszystkim co potrzebuję za 86000zł. Kia naprawdę walczy o klienta. Porównywałem jazdę z Hyundai Tucson, Kia wypada bardzo przyjemnie (zwarta bryła) natomiast Hyundai ma mocne przechyły (jak autobus) w zakrętach- moje subiektywne wrażenie. Tiguan przyjemny ale za to samo wyposażenie musiałbym wydać 127000zł! Z czystym sumieniem polecam Kię, to mój drugi najlepszy rodzinny samochód po Fordzie Focusie kombi. Za Kią przemawia też historia poprzednich modeli Kia II i Kia III, które wyglądają bardzo dobrze na Polskich drogach.
6,9
Kia Sportage IV
SUV 1.6 GDI 132KM 97kW
Pewnie diesel byłby jeszcze bardziej ekonomiczny, ale jak na duże i dość ciężkie auto spalanie poniżej 8l/100 jest naprawdę dobrym wynikiem. Podczas docierania (pierwsze 2 tankowania) spalanie było wyższe - ale być może to efekt "poznawania" wyposażenia auta - na postoju. Przeglądy: pierwszy obowiązkowy po 2latach / 20tysiącach - okolo 1000PLN. Dodatkowo Kia zaleca wymianę oleju po pierwszych 2-3 tysiącach w okresie docierania auta. późniejszymi przeglądami się jeszcze nie interesowałem. Od początku nieresetowane średnie spalanie, głownie po mieście pokazuje 7.7l/100 Jazda ok 110 - 120km/h na tempomacie w trasie, w cztery osoby, bez bagażu to 6.1 km/100. Szybsza jazda 140km/h to już 7.0 l/100 (przy dystrubutorze wydaje się, że komputer nie zaniża spalania)
6,7
Kia Sportage IV
SUV 1.6 GDI 132KM 97kW
Spalanie 5.1 na trasie Kielce - Katowice, jazda w nocy przepisowa bez gwałtownego przyspieszania 90km/h Spalanie 6.5 trasa Kielce - Warszawa tempomat 120 km/h. Spalanie 8.5 jazda tyko i wyłącznie po mieście. Z boksem dachowym przy dość szybkiej jezdzie trasa Kielce - Szczawnica 8.5 litra. Uzyskanie spalania w granicach 10 litrów też jest możliwe jadąc autostradą predkoscia ponad 160, dodam tylko że Sportage raczej nie jest stworzony do jazdy z dużymi prędkościami.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Wyciszenie - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Silnik
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Kia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Kia Sportage