Szukaj

Kia Sportage III SUV Facelifting 1.7 CRDi 115KM 2016 Kia Sportage 1.7 CRDi, Navi, Klima, Klimatronic

62 999 PLN
Kia
Sportage
2016
diesel
115 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2016
Przebieg 126 563 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 115 KM
Pojemność silnika 1 685 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Kia Sportage 1.7 CRDi, Navi, Klima, Klimatronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
173 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,3 s
Średnie spalanie
5,3 l/100 km
Długość
4 440 mm
Szerokość
1 855 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
75% 25%
6,1
Kia Sportage III
SUV Facelifting 1.7 CRDi 115KM 85kW
Samochód ma potężną bryłę i sporą powierzchnię czołową, stąd średnie spalanie na poziomie poniżej 6 litrów jest nierealne. W trasie jadąc emerycko ok. 80 km/h pali poniżej 5l/100 km, ale jest to mocno uciążliwe dla wszystkich, przy normalnej jeździe do 100-110 km/h poniżej 6,0l. Średnie spalanie u mnie na poziomie 6,5 l/100 km przy przejechanych ponad 28000 km. Auto pali średnio o 0,4l więcej zimą niż w ciepłe dni. Maksymalne spalanie 8,0l zarejestrowałem jeżdżąc zimą z power boxem i głównie po mieście, po zdjęciu boxa niewiele ponad 7l (cykl czysto miejski). Nogę mam w miarę lekką, przy przekroczeniu 120 km/h spalanie chwilowe wzrasta do ponad 7 litrów, przy 140 jest już prawie 10. Komputer zaniża średnie spalanie o około 0,4-0,5 l względem pompy na stacji, choć czasem wyniki są zbieżne co do 0,1l. Silnik ogólnie słaby, powyżej 3000 obr./min zaczyna brakować mocy, do miasta dynamika bardzo dobra jak na suva. W trasie bez agresywnego wyprzedzania też daje radę, na mocniejsze fury jednak za słaby (tylko 115 KM). Power box zniwelował te braki, ale okupił wyższym spalaniem. Wróciłem do serii, gdyż pomimo właściwego strojenia w autach po liftingu sterownik nie mógł się z nim do końca dogadać. Silnik godny polecenia osobom spokojniejszym, bardzo oszczędny i trwały.
6,1
Kia Sportage III
SUV Facelifting 1.7 CRDi 115KM 85kW
każdy przegląd ma kosztować 900zł, ani dużo ani mało, hyundai ma tańsze przeglądy. Myślę, że kwota do zaakceptowania pod warunkiem rzetelnego serwisu a z tym słyszałem jest różnie, zobaczymy. Mam nadzieję, że takie rzeczy jak sprzęgło, klocki itp. nie zużywają się przedwcześnie.
5,7
Liczba komentarzy: 1
Kia Sportage III
SUV Facelifting 1.7 CRDi 115KM 85kW
Na początku byłem sceptycznie nastawiony do silnika 1,7, ale nie żałuję. Samochód prowadzi się bardzo wygodnie, demonem wyprzedzania nie jest, ale mimo to dynamizmu nabiera jak się kierowca przyzwyczaja do jego prowadzenia. Na trasie przy obładowanym samochodzie spala 5,5 (4 os. + bagaż). Przy dwóch osobach na trasie spalanie spada do 4,5. Miasto 6,4 - 7,1 w zależności od stylu jazdy. Świetne są opcje regulacji układu wspomagania.

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Kia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Kia Sportage