Szukaj

Kia Niro I Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 2017 Kia Niro Hybrid, Salon Polska, Serwis ASO

65 999 PLN
Kia
Niro
2017
hybrydowy
141 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2017
Przebieg 150 054 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 141 KM
Pojemność silnika 1 580 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czerwony metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana przednia szyba, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Kia Niro Hybrid, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
162 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,5 s
Średnie spalanie
3,8 l/100 km
Długość
4 355 mm
Szerokość
1 805 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,8
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
97% 3%
7,2
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Felgi 18' z oponami wielosezonowymi Nokian 225/45 R18 Żona głównie jeździ po mieście na krótkich dystansach wtedy zimą mniej niż 9 litrów nie spali. W lecie ten sam styl jazdy daje 6,5 litra. W trasie 8,5 litra przy prędkości autostradowej od 120 do 140 km/h Jakbym miał drugi raz kupować samochód to wziąłbym dla żony X-Ceed ze zwykłym benzynowym motorem 1,4 - 140 KM. Szkoda przepłacać za hybrydę. A i jak w trasie jedziecie na tempomacie i bateria wam zejdzie do minimum to możecie zapomnieć o przyspieszaniu od 130 km/h - wtedy jedziecie na zwykłym wolnossącym 1.6 - elektryk nie pomoże bo prundu niet
4,6
Liczba komentarzy: 1
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
gdy zastanawiałem się nad zakupem tego auta przeglądałem dostępne w necie raporty spalania - zero informacji, jedyne dostępne to te udostępnione przez producenta - a to, jak wiadomo, są dane "życzeniowe". Od grudnia prowadzę zapisy spalania, aplikacja FUELIO, podaję dane z raportów po każdym tankowaniu (staram sie jeździć tak, by tankować ok. 40 litrów jednorazowo) : 6,1l, 5,66l, 5,7l, 5,83l, 5,06l, 5,17l, 5,13l, 4,93, 5,07l, 5,34l, 4,99l, 4,91l, 4,85l, 4,78l. Autko jest na 18 calowych felgach, jeżdżę głównie po mieście, przy każdym tankowaniu jest trasa długości ok. 200 km, przebieg 13200km
4,1
Kia Niro I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Średnio na baku przejeżdża ~890 km Po przejechaniu 60 tys. Mogę śmiało napisać, że średnie spalanie to 4,3-4,5 L/100km Często jeżdżę do domku na Kaszubach 70km w jedna stronę. Jednopasmówka, średnio 70km/h. Spalanie na tej trasie mam na poziomie 3,8 L. Dodam, że rzadko jeżdżę w trybie sport( tylko przy wyprzedaniu) a mój tryb jazdy jest w 95% ekonomiczny wg statystyk. Nie wystąpiła jak dotąd jakakolwiek usterka.

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)

Wady

- Wentylacja i ogrzewanie - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Kia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Kia Niro