Szukaj

Kia Magentis II Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 2009 Kia Magentis Kia Magentis 2,0 Crdi Automat Zamiana

14 900 PLN
Kia
Magentis
2009
diesel
150 KM
+48
Gdańsk (woj. pomorskie)
Rocznik 2009
Przebieg 282 005 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 991 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Skórzana kierownica, Radio fabryczne, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Kia Magentis Kia Magentis 2,0 Crdi Automat Zamiana

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
200 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,3 s
Średnie spalanie
6,9 l/100 km
Długość
4 800 mm
Szerokość
1 805 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
82% 18%
8,7
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
kia power to surprise!!! Na pewno Magentis sprawi nam wiele niespodzianek i to nie miłych....wręcz żenujących poczynając od spalania.. (diesel) jest on wysoce nieekonomiczny mimo 6 stopniowej skrzyni i jazdy do 100 km/h spala na trasie 8l według wskazań komputera i to nie w 5 osób i bagaż... wiec te książkowe spalanie mogą sobie wsadzić razem z ta gwarancją:D 7 lat gwarancji na.....waciki hehe mimo chęci to nadal jest koreańska kiła której się nie da leczyć.... NIE POLECAM jak ktoś się chce zdecydować na nową lub używaną KIA lepiej kupić auto japońskie, niemieckie lub francuskie....byle nie koreańska kiłę bo to żenua!!!!
7,0
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
W odróznieniu od większości traktorów ten jest ekonomiczny, można osiągnąć 5l na 100. W D na autostradzie przekraczał 10 przy jeździe jak wszyscy, ale wiadomo traktor dobry do PL gdzie jeżdzisz 80-90 i tak jesteś piratem. Miasto 8l, w małym miasteczku dojazdy 3km do pracy to ponad 10l wychodzi bez wariacji.Diesel nielubi krótkich odcinków. Naprawy nie wiem, ale jak wiadomo przy 100.000km w dieslu zaczyna się wszystko sypać i trzeba uciekać, póki naród to łyka. Zapewne koło dwumasowe, DPF, wtryski,turbo i inne traktorowe przypadłośći bedą również męczyć Kijanę. A koszt napraw będzie przekraczał wartość pojazdu.
6,3
Kia Magentis II
Sedan Facelifting 2.0 CRDI VGT 150KM 110kW
Niestety, auto azjatyckie. Nie ma co liczyć, że będzie tanio. Zwłaszcza, że brakuje zamienników. Przykładowo rozrząd z pompą wody dobrej jakości to wydatek ok. 700-800 złotych. Regeneracja turbiny - 1200 (jeszcze nie regenerowałem). Na szczęście dzięki zastosowaniu z przodu klasycznych kolumn MaC Pe

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (drobiazgi)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Układ jezdny
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Kia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Kia Magentis