Szukaj

Kia Ceed II Kombi 1.6 CRDi 128KM 2015 Kia Ceed 1.6 CRDi, Salon Polska, Serwis ASO

36 999 PLN
Kia
Ceed
2015
diesel
128 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2015
Przebieg 154 784 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 128 KM
Pojemność silnika 1 582 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Kia Ceed 1.6 CRDi, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
193 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,2 s
Średnie spalanie
4,3 l/100 km
Długość
4 505 mm
Szerokość
1 780 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
76% 24%
5,8
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
Przy normalnej jeździe (30% 140km/h na autostradzie, 40% 50-60 / 90-100 poza miastem, i staniu w korkach w dużym mieście 30%) średnio wychodzi ok 5,3 - 5,7l. Na autostradzie z tempomatem na 135 i pełnym zapakowaniem (4osoby + pełny kufer) 5,2 - 5,3. Na 'bardzo spokojnych' drogach udało się zrobić 4,2 - 4,3. Po samym wielkim zakorkowanym mieście podejdzie pod 8. Bez DPFa byłoby jakieś 0,5l/100km i jest to bardzo denerwujący wynalazek dla świadomych ludzi (dopalanie automatyczne - to 'niewidoczne' co 200, 300, 400km, max co 500km. Dla tych co nie ogarniają - nawet nie zauważą, że jest. Awaryjnego dopalania jeszcze nie widziałem. Dla porównania w benzynie podobnych rozmiarów w tych samych trasach z tym samym stylem jazdy (średnie,max, min): 8,5 ; 13 ; 6,5, także średnio ok 3l/100 lepiej niż Pb
5,1
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
To mój kolejny raport po przejechaniu następnych 10k km (łącznie na liczniku jest już 15k km). I tak jak poprzednio podaje wartości średnie z całego okresu użytkowania. Tak samo jak poprzednio, podane przeze mnie to wartości obliczone własnoręcznie z ilości tankowanego paliwa oraz przejechanych km. Dla porównania również podam dane odnotowane przez komputer. 5.16 (obliczone) = 5.31 (komputer) - to średnie spalanie z całego okresu użytkowania. 5.98 (obliczone) = 6.1 (komputer) - to najwyższe zanotowane spalanie (załadowany, ok 70% autostrada z prędkościami ok 140-150 km/h). 4.24 (obliczone) = 5.0 (komputer) - to najniższe zanotowane spalanie (jazda po autostradzie z max 120 km/h ale bardzo załadowany - wakacyjny wyjazd). Jak teraz widać komputer potrafi kłamać nawet o 0,76 l/100km. Jednakże gdy znowu przeliczymy średnią ważoną z wszystkich odnotowanych pomiarów oraz z wszystkich wskazań komputera, dalej nie ma tragedii. Mianowicie 5.16 (obliczone) = 5.31 (komputer). Różnica na poziomie 0,15 l/100km. Wniosek: komputer zawyża lekko spalanie - co mnie pozytywnie zaskakuje. Dodatkowo dodam, że również teraz bardzo rzadko forsowałem silnik, cały czas staram się stosować do zasad Eco jazdy oraz tankuję co jakiś czas lepsze paliwo. Tak jak koledzy pisali wcześniej nie stwierdzam znaczącego spadku spalania podczas jazdy na lepszym paliwie. Następny raport po jakiejś następnej rozsądnej wartości przejechanych kilometrów.
5,8
Kia Ceed II
Kombi 1.6 CRDi 128KM 94kW
W porównaniu z wolnossącą benzyną w tym samym rozmiarze jaką jeździłem wcześniej spala ok. 3l/100km mniej. Niski koszt zakupu diesla i brak dwumasy daje podobne koszty eksploatacji pozapaliwowej co 1.6GDI. Dopłata do diesla zwraca się po ok. 40tys. km. Lanie paliw 'premium' (wlewałem przez ok. 20tys. km cały czas) nie daje nic zauważalnego (tyle samo pali, tak samo silnik pracuje). Jakby bardzo szukać to minimalnie szybciej osiąga temperaturę roboczą i minimalnie szybciej rozpoczyna się dopalanie automatyczne DPFa po ruszeniu, ale to tyle. Efekty długoterminowe nieznane. Elastyczność bdb, jazda autostradowa niemęcząca (przy 3tys. rpm na "6" jest 160km/h i można po cichu rozmawiać w środku.

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Bezawaryjność (drobiazgi) + Stosunek jakość/cena

Wady

- Całokształt - Układ jezdny - Silnik
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Kia przeprowadzone przez Euro NCAP.
Kia Ceed