Szukaj

Jeep Renegade SUV 1.4 MultiAir 140KM 2014 Jeep Renegade 1.4 MultiAir, Salon Polska

55 999 PLN
Jeep
Renegade
2014
benzynowy
140 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2014
Przebieg 113 365 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 140 KM
Pojemność silnika 1 368 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Pomarańczowy metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Jeep Renegade 1.4 MultiAir, Salon Polska

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
181 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,9 s
Średnie spalanie
5,9 l/100 km
Długość
4 232 mm
Szerokość
1 804 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
68% 32%
8,4
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Generalnie fiatowskie silniki są wrażliwe na jakość paliwa. Im lepsze paliwo, tym osiągi są lepsze. W tym modelu bardzo ważny jest też styl jazdy. Im bardziej ciśniemy pedał przyspieszenia, tym spalanie jest wyższe. A rozpiętości potrafią być bardzo duże. Co ciekawe używanie systemu star/stop wcale nie musi wpłynąć na obniżenie spalania. To trochę jak z żarówką energooszczędną (w trakcie rozruchu żarówki zużycie energii jest chwilowo większe, niż podczas eksploatacji). Jeżeli stoimy w korku dłużej niż 40 sekund, to opłaca się silnik wyłączyć. Przy częstym włączaniu i wyłączaniu zużycie paliwa wzrośnie. Moje spostrzeżenia są oparte na kilku letniej obserwacji (przejechałem Jeep-em około 50 000 km.
8,6
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Generalnie "kanciak" spala więcej niż podaje producent. Ale dane podawane przez komputer są zawyżane. Przykład zatankowałem pod korek 12 litrów i przejechałem 208 km i znowu zatankowałem pod korek. Komputer pokazał spalanie na poziomie 7.0 a jak łatwo obliczyć spalanie było na poziomie 6,08 litra na sto km. To było na trasie między Gdańskiem a Helem, w czasie spokojnej jazdy nie przekraczającej 80-90 km/h (w baku było V-Power 100) ale za to z kuferkiem na dachu. Normalnie nie używam systemu start-stop, więc spalanie na poziomie 9 -9,5 litra to dla mnie oczywista oczywistość. Jak ktoś chce mieć niższe spalanie, to musi kupić albo diesla albo z silnikiem 1.6. Na autostradzie nie można przekroczyć prędkości 110 km/h, bo spalanie powyżej tej prędkości jest duże (w praktyce takie jak w mieście lub wyższe).
7,3
Jeep Renegade
SUV 1.4 MultiAir 140KM 103kW
Spalanie jak na taką dużą gablotę bardzo przyzwoite. Na autostradzie przy tempomacie ustawionym na 150km/h jazda przez 2 godziny non stop, spalanie 9 litrów. To lepiej niż niejedna Toyota. W cyklu mieszanym ok. 7 litrów. I to nie jakieś mułowate jeżdżenie, tylko normalne, gdzie trzeba to i przyłożyć do podłogi gazu nie szczędząc. Kupując ten samochód myślałem że to będzie smok, ale tak nie jest. Jesteśmy zadowoleni, a komfort jazdy bezcenny.

Zalety

+ Karoseria + Wyciszenie + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Widoczność
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Jeep przeprowadzone przez Euro NCAP.
Jeep Renegade