Szukaj

Jeep Grand Cherokee IV Terenowy Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM 2013 Jeep Grand Cherokee 4x4 GRAND CHEROKEE SUMMIT ...

87 999 PLN
Jeep
Grand Cherokee
2013
diesel
250 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2013
Przebieg 245 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 250 KM
Pojemność silnika 2 987 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujnik martwego pola, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka skórzana, Wentylowane fotele, Wielofunkcyjna kierownica, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, Szyberdach, Tempomat aktywny

Informacje o samochodzie

Jeep Grand Cherokee 4x4 GRAND CHEROKEE SUMMIT ...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
202 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,2 s
Średnie spalanie
7,5 l/100 km
Długość
4 828 mm
Szerokość
1 943 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
81% 19%
9,3
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM 184kW
Dane podawane przez producenta odbiegają od rzeczywistości ale samochód rekompensuje to osiągami i elastycznością silnika. W jeździe "codziennej" tzn. ok. 25 - 30 kilometrów (trasa dom - szkoła - praca - dom), przy założeniu, że połowa dystansu to miasto reszta strefa podmiejska, średnie spalanie zimą w korkach nawet 11,5 l/100km. Przy rozsądnym obchodzeniu się z gazem i mniejszych korkach spalanie spada do 9,4 l/100km. W dni z mniejszym natężeniem ruchu nawet 8,8 l/100km. Jak na samochód o wadze 2,5 tony z 250 konnym silnikiem oraz stałym napędem na 4 koła to nie są złe wyniki.
9,3
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM 184kW
Dane podawane przez producenta odbiegają od rzeczywistości ale samochód rekompensuje to osiągami i elastycznością silnika. W jeździe "codziennej" tzn. ok. 25 - 30 kilometrów (trasa dom - szkoła - praca - dom), przy założeniu, że połowa dystansu to miasto reszta strefa podmiejska, średnie spalanie zimą w korkach nawet 11,5 l/100km. Przy rozsądnym obchodzeniu się z gazem i mniejszych korkach spalanie spada do 9,4 l/100km. W dni z mniejszym natężeniem ruchu nawet 8,8 l/100km. Jak na samochód o wadze 2,5 tony z 250 konnym silnikiem oraz stałym napędem na 4 koła to nie są złe wyniki.
10,6
Jeep Grand Cherokee IV
Terenowy Facelifting 3.0 V6 CRD 250KM 184kW
Co tu dużo gadać,ekonomia to chyba nie była brana pod uwagę,chyba że to auto z myślą o posłach i to Europarlamentu by mogli brać większe zwroty za dojazdy na paliwo. Porównuję A8 3L pali mi 6.8 średnia po Chorwacji i trasie jazdy do 150km/ a ten rudy 102 jadąc 150 max po autostradzie średnia 12.5 do 13,lecz gdy jechał mój kolega ekonomicznie do 100/h mówiąc że to jazda po trasie to nie powiem wykręcił 7.8L ale podróż przedłużyła się pod Szwajcarię o kilka godzin jak w naszym PKP

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Układ jezdny
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Jeep przeprowadzone przez Euro NCAP.
Jeep Grand Cherokee