Szukaj

Jeep Compass II 2024 MY25 NORTH STAR

167 900 PLN
Jeep
Compass
2024
hybrydowy
240 KM
Jeep Euromobil - Warszawa
Warszawa, Krasnobrodzka 5
Rocznik 2024
Przebieg 4 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 240 KM
Pojemność silnika 1 368 cm3
Kolor zielony
Sprawdź numer VIN
Poznaj historię auta przed zakupem!

Informacje o samochodzie

Numer oferty: WBN00228JE


Dodatkowe informacje:

Nr oferty: PNNJ00007

Wersja: JEEP Compass MY25 NORTH STAR 2024

Silnik:  1.3 GSE T4 PHEV 240KM AT 4XE

Zdjęcia rzeczywiste. 

Skrzynia biegów automatyczna 7-biegowa DCT

Lakier Zielony Techno Green + czarny dach

Cena katalogowa: 221 780 zł brutto

Wartość auta po rabacie 167 900 zł brutto. 

Najniższa cena z ostatnich 30 dni 167900 zł brutto

Oferta obowiązuje z finansowaniem i ubezpieczeniem dealera. Oferta dla firm.

Wyposażenie standardowe wersji North Star  + dodatkowe wyposarzenie zawarte w cenie :

Kabel do ładowania z gniazdka elektrycznego PHEV/EV MODE 2 0

PAKIET ZIMOWY - Podgrzewane fotele, Podgrzewana kierownica, Kierownica obszyta skórą, Całoroczne maty podłogowe, Podgrzewanie przedniej szyby w miejscu wycieraczek.

Zestaw naprawczy TIRE KIT Fix & Go

PAKIET SAFETY FULL - System monitorowania martwego pola z detektorem obiektów przecinających drogę cofania, Zewnętrzne oświetlenie powitalne Kamera 360°.

Bartłomiej Maciejczak tel: 667 071 398; e-mail: bmaciejczak@pgd.pl

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.


Bezpieczeństwo:

Przednie, czołowe poduszki powietrzne (kierowcy i pasażera), Poduszka powietrzna kierowcy, Przednie, boczne poduszki powietrzne, Kolumna kierownicy – załamująca się przy zderzeniu czołowym, Trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, System ISOFIX, Regulacja położenia kolumny kierownicy, ESP, ABS, Poduszka powietrzna pasażera, ASR, Aktywny tempomat, Immobilizer, Ostrzeżenie o pojeździe w martwym polu, Alarm


Nadwozie:

18" felgi ze stopów metali lekkich, Tylne lampy w technologii LED, Przednie reflektory przeciwmgłowe, Lusterka zewnętrzne regulowane elektrycznie, Felgi aluminiowe


Wnętrze:

Podgrzewane lusterka zewnętrzne, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu, Elektrycznie regulowane szyby boczne z przodu i z tyłu, Relingi dachowe (czarne), Dach panoramiczny, Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa, Klimatyzacja automatyczna, Komputer pokładowy, Podłokietnik kierowcy, Podgrzewane przednie siedzenia kierowcy i pasażera


Technologia:

Komputer pokładowy z systemem My Car, Radio fabryczne, Wspomaganie układu kierowniczego, Centralny zamek sterowany pilotem, Gniazdo USB, Tylne czujniki parkowania, Przednie czujniki parkowania, Czujnik deszczu, Czujnik zmierzchu, Zestaw głośnomówiący Bluetooth, Kamera cofania, Automatycznie ściemniające się lusterko wsteczne, Nawigacja satelitarna GPS

Niniejsze ogłoszenie jest wyłącznie informacją handlową i nie stanowi oferty w myśl art. 66, § 1. Kodeksu Cywilnego.

Zainteresowany? Wypełnij formularz i skontaktuj się z właścicielem!

Nasze rady
felga Porsche Macan S

Duże felgi pięknie się prezentują, ale nie kupuj ich bez jazdy testowej, komfort jazdy może Cię negatywnie zaskoczyć, podobnie jak cena opon przy konieczności wymiany.

skrzynia biegów BMW X5

Niektóre bezstopniowe skrzynie biegów działają w specyficzny sposób - przed decyzją o zakupie weź auto na jazdę testową.

BMW Seria 3

Wybór auta z segmentu premium wiąże się z wyższymi kosztami nie tylko podczas zakupu, ale też w trakcie użytkowania.

Formularz kontaktowy
Kontakt z konsultantem
5,0
~Michał
Jeep Compass II
SUV Facelifting 1.5 MHEV T4 130KM 96kW
Auto bardzo, bardzo fajne. Wcześniej miałem Jaguara X-Type z jasną tapicerka też 150km w dieslu. Ten jest dużo lepszy. Noże nie ma tak ekskluzywnie wykończonej deski w drewnie ale jest to bardzo ładne wykończenie. Skóra na desce i skóra na kierownicy bardzo przyjemne w dotyku. Infotainment działa sprawnie nie mam ogromnych lagów. Ktoś pisał o wykrywaniu znaków ze piszczy. W opcjach można wyłączyć dźwięk tego na stałe. Zostaje tylko migająca...
4,6
~ppro
Jeep Compass II
SUV Facelifting 1.5 MHEV T4 130KM 96kW
Mogę się wypowiedzieć po przejechaniu ok 1.500 km. Silnik: Zbyt duża zwłoka w reakcji silnika na dodanie gazu przy ruszaniu, zwłaszcza w trybie hybrydowym. Chcąc szybko opuścić skrzyżowanie wyłączam wcześniej system "start-stop", gdyż to bardzo opóźnia ruszenie. W ogóle to jazda z wyłączonym "start-stopem" jest o wiele bardziej przyjemniejsza i bardziej płynna. Niestety, w aucie tym czuć załączanie się silnika spalinowego (wyłączanie już...
4,9
~Grzesiek
Jeep Compass II
SUV Facelifting 1.3 GSE T4 130KM 96kW
Na tle konkurencji wypada zdecydowanie lepiej. Przed zakupem miałem okazję ''przetestować'' jak to na jeździe próbnej Kiankę i Hyundaia. Fiat odpadł bo żona nie chciała a według mnie 500X to też autko na plus. Ford i VW odpadły bo mam swoje przemyślenia:). Generalnie to już było przed zakupem nieco mniejszego Kaptura ale postanowiłem zrobić żonie niespodziankę. No i stało się, z Compassa nie chciała wysiąść. Renówka poszła w niepamięć chociaż...

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria

Wady

- Skrzynia biegów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Jeep przeprowadzone przez Euro NCAP.
Jeep Compass