Szukaj

Jeep Compass II SUV 1.3 TMair 150KM 2020 Jeep Compass SalonPL.1Wl.Bezwyp.Gwaran.ASO

97 000 PLN
Jeep
Compass
2020
benzynowy
150 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2020
Przebieg 67 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 150 KM
Pojemność silnika 1 332 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Asystent parkowania, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik martwego pola, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Jeep Compass SalonPL.1Wl.Bezwyp.Gwaran.ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
199 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
9,2 s
Średnie spalanie
5,5 l/100 km
Długość
4 394 mm
Szerokość
1 819 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
3,9
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
8,3
Jeep Compass II
SUV 1.3 TMair 150KM 110kW
No gdzie ta ekologia i idee downsize’ingu, skoro kompaktowy SUV z silnikiem 1,3 spala obecnie tyle, co mój poprzedni, nieco większy samochód - HONDA CR-V o tej samej mocy z silnikiem 2.0? Biorąc pod uwagę spalanie w tabelach producenta, plus realne/standardowo przyjęte dodatkowe 2 litry/100 km, szacowałem średnie zużycie w cyklu miejskim na ok. 8 l/100 km. Realia są takie, że „po mieście” mój Compass, naprawdę bardzo rzadko dociskany „na maksa”, pali średnio 10 l/100 km. Na plus w porównaniu z Hondą zaliczyć trzeba na pewno lepszą dynamikę i elastyczność. Może zatem wyższy moment obrotowy „przejada” jednak potencjalną ekonomiczność, na którą można by było liczyć w przypadku silnika o pojemności mniejszej o całe 0,7 l. Trudno w to uwierzyć, ale tak niestety jest. Strach wcisnąć tryb „SPORT”, bo wtedy to już chyba przysłowiowy „wir w baku”. No… to przynajmniej przy dystrybutorze czuje się „prawie” jak użytkownik Grand Cherokee’a ;)
8,3
Jeep Compass II
SUV 1.3 TMair 150KM 110kW
No gdzie ta ekologia i idee downsize’ingu, skoro kompaktowy SUV z silnikiem 1,3 spala obecnie tyle, co mój poprzedni, nieco większy samochód - HONDA CR-V o tej samej mocy z silnikiem 2.0? Biorąc pod uwagę spalanie w tabelach producenta, plus realne/standardowo przyjęte dodatkowe 2 litry/100 km, szacowałem średnie zużycie w cyklu miejskim na ok. 8 l/100 km. Realia są takie, że „po mieście” mój Compass, naprawdę bardzo rzadko dociskany „na maksa”, pali średnio 10 l/100 km. Na plus w porównaniu z Hondą zaliczyć trzeba na pewno lepszą dynamikę i elastyczność. Może zatem wyższy moment obrotowy „przejada” jednak potencjalną ekonomiczność, na którą można by było liczyć w przypadku silnika o pojemności mniejszej o całe 0,7 l. Trudno w to uwierzyć, ale tak niestety jest. Strach wcisnąć tryb „SPORT”, bo wtedy to już chyba przysłowiowy „wir w baku”. No… to przynajmniej przy dystrybutorze czuje się „prawie” jak użytkownik Grand Cherokee’a ;)
8,7
Jeep Compass II
SUV 1.3 TMair 150KM 110kW

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów

Wady

- Ergonomia - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Jeep przeprowadzone przez Euro NCAP.
Jeep Compass