Szukaj

Jaguar XF II Sedan 3.0 TDV6 300KM 2017 Jaguar XF 30d, 296 KM, Automat, Skóra, Navi

89 999 PLN
Jaguar
XF
2017
diesel
300 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2017
Przebieg 108 790 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 300 KM
Pojemność silnika 2 993 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Biały metalik
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

Poduszki boczne tylne, Isofix, Poduszka powietrzna pasażera, ASR (kontrola trakcji), Poduszka powietrzna chroniąca kolana, ABS, Alarm, Kurtyny powietrzne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Kamera cofania, Czujnik deszczu, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Elektrycznie ustawiane fotele, Podgrzewana przednia szyba, Wspomaganie kierownicy, Przyciemniane szyby, Elektryczne szyby tylne, Elektryczne szyby przednie, Wielofunkcyjna kierownica, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka skórzana, Gniazdo USB, Bluetooth, MP3, CD, Gniazdo SD, Nawigacja GPS, Komputer pokładowy, System Start-Stop, Tempomat, Ogranicznik prędkości, Szyberdach, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Jaguar XF 30d, 296 KM, Automat, Skóra, Navi

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
250 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,2 s
Średnie spalanie
5,5 l/100 km
Długość
4 954 mm
Szerokość
1 880 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
89% 11%
4,5
~Tfusk
Jaguar XF II
Sedan 3.0 V6 340KM 250kW
Kupiłem, bo był jedną z najtańszych alternatyw (jako używany) auta z napędem na tył i silnikiem ponad 4 cylindrowym. Silnik V6 wymaga wymiany przewodów wodnych z plastikowych na aluminiowe i po takim zabiegu można zapuszczać się w dalekie trasy. Małe spalanie przy spokojnej jeździe. Cichutka i kulturalna praca bez obciążania, nadwozie aluminiowe. Jest trochę bardziej plastikowy w porównaniu do x250 czy starszych XJtów. Nie wiem po co kupować...
4,6
~Daniel
Jaguar XF II
Sedan 2.0 i4D 180KM 132kW
Auto wygląda świetnie i wyróżnia się na tle niemieckich konkurentów. Wnętrze nie jest na poziomie Audi, nie jest też tak barokowe, jak w Mercedesie klasy E. Jakość jest ok (razi jedynie twarda obudowa tunelu środkowego). Fotele przednie - średnie. Ilość miejsca - znakomita. Przyjemność z jazdy - duża. W tej konfiguracji (diesel 2.0 180KM) nie jest to pocisk, ale jest wystarczająco żwawy, by nie narzekać (0-100km/h w 8,1 s). Auto prowadzi się...
4,5
~Jakub T.
Jaguar XF II
Sedan 2.0 i4D 180KM 132kW
Czuć luksus i klasę jednak jak na taką markę jest dużo niedociągnięć, które nie powinny mieć miejsca. Spasowanie materiałów na wysokim poziomie. Jednakże po dłuższym zaznajomieniu się z samochodem wiem, że gdybym teraz go zamawiał, dobrałbym go z innymi elementami. Ale jeśli ktoś chce się wyróżnić spośród wielkiej Niemieckiej trójki, to myślę, że śmiało można pomyśleć nad tym samochodem. Technologicznie (większość jako wyposażenie dodatkowe)...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Jaguar przeprowadzone przez Euro NCAP.
Jaguar XF