Szukaj

Jaguar XE Sedan 2.0 i4 240KM 2017 Jaguar XE 2017 JAGUAR XE PRESTIGE, Amer-Pol

52 000 PLN
Jaguar
XE
2017
benzynowy
240 KM
+48
warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2017
Przebieg 140 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 240 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu tylny
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

Jaguar XE 2017 JAGUAR XE PRESTIGE, Amer-Pol

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
249 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
6,9 s
Średnie spalanie
7,5 l/100 km
Długość
4 672 mm
Szerokość
1 850 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,4
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
78% 22%
4,6
~Paweł
Jaguar XE
Sedan 2.0 i4 180KM 132kW
Ocena na chłodno, chociaż to trudne w przypadku Jaguara. Przetestowałem kilka aut z segmentu i to był jedyny diesel (oprócz Alfy Giulia, która była za droga) który daje emocje i frajdę z jazdy. Audi za nudne, lexus ciasny, BMW awaryjne, volvo bezpłciowe a Merc za damski. Oczywiście podstawa to bezwypadek. Autem jeżdżę 8 miesięcy i zrobiłem 30 tyś z racji wypadów na Europę, turystycznie. Jag xe to auto dla kogoś dla kogo samochód to nie tylko...
2,4
~Filip
Jaguar XE
Sedan 2.0 i4 180KM 132kW
Najgorszy samochód jaki kiedykolwiek miałem, jest tylko ładny i nic poza tym. Chwała Bogu że miałem rozszerzoną gwarancję bo miesiąc przed jej końcem silnik oraz turbo do wymiany, koszt naprawy ponad 100 000zl, samochód uziemiony od października do nadal (jest koniec stycznia). Pragnę zaznaczyć że dbam bardzo-wyminy oleju, studzenie Turbo, oszczędna jazda y zimnym silniku itd. Bluetooth to czysta teoria, zrywa połączenie co kilka-kilkanascie...
4,8
~Andrzej
Jaguar XE
Sedan 2.0 i4 180KM 132kW
Samochod luksusowy, przepiękny. Prowadzi się fantastyczne... z napraw zrobione turbo na szczęście przez poprzedniego właściciela. Troszkę mały bagażnik. Przy zimnym troszkę klepie, ale ten typ tak ma. Osłuchałem kilka egzemplarzy. Jazda tym samochodem to marzenie. Na ten moment odpukać śmiga ładnie. Wada wszystkich egzemplarzy... zapychajace się sitko egr... 30 minut roboty, ale denerwuje...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Jaguar przeprowadzone przez Euro NCAP.
Jaguar XE