Szukaj

Jaguar E-Pace SUV Facelifting 2.0D MHEV 204KM 2021 Jaguar E-Pace R-Dynamic 4x4 AWD D200, super stan,

169 000 PLN
Jaguar
E-Pace
2021
diesel
204 KM
+48
Opole (woj. opolskie)
Rocznik 2021
Przebieg 53 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 204 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czerwony
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane fotele, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Tapicerka ciemna, Tapicerka skórzana, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Hak, Łopatki zmiany biegów, Tempomat

Informacje o samochodzie

Jaguar E-Pace R-Dynamic 4x4 AWD D200, super stan,

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
211 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
8,4 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 395 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,0
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
64% 36%
3,6
~Leszek Dąbrowski
Jaguar E-Pace
SUV 2.0 i4D 150KM 110kW
Problem jest dobrze znany przez koncern JLR! Wada jest konstrukcyjna! Wszystkie Jaguary i Land Rovery wyposażone w płytę podłogową D8 w konfiguracji z manualną skrzynią biegów, pozostawia mało miejsca na umieszczenie filtra cząstek stałych w pobliżu początku układu wydechowego. DPF zamontowany pod podwoziem łączy rura długości 60-70cm z dala od silnika. To sprawia, że gazy ze spalania ochładzają się i nie dochodzi do spalania cząstek stałych....
4,7
~Arek
Jaguar E-Pace
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Samochód bardzo wygodny, cichy i przyjazny. Świetnie się prowadzi. Silnik ma 200KM co przy wadze 1.8 tony jest wystarczające. Skrzynia 9 biegowa załatwia sprawę. Niestety przy przyspieszaniu skrzynia czasami się gubi. Warto przełączyć w tryb sport i wówczas nie ma problemu. Do 180km/h można przyjemnie jechać i przyspieszać, powyżej czuć już wagę i brak mocy. Wyciąga ok 220 km/h ale nie ma sensu jeździć powyżej 150-160. Do tych prędkości jest...
4,9
~WojtekS
Jaguar E-Pace
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Piszę tę opinię po przejechaniu zaledwie 1000km. Zapewne nie będzie ona bardzo miarodajna i wraz z upływem czasu może diametralnie ulec zmianie. Jednak przed zakupem sam usiłowałem coś w internecie od prawdziwych użytkowników się dowiedzieć, ale z tym silnikiem praktycznie nic nie było. Dlatego lepsza opinia po 1000km, niż w cale. Za całokształt mimo wysokiej ceny i sporego spalania daję pięć gwiazdek. E Pace prowadzi się świetnie, jest...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Jaguar przeprowadzone przez Euro NCAP.
Jaguar E-Pace