Szukaj

Jaguar E-Pace 2025 Jaguar E-Pace MY24.75 2.0D I4 163 PS AWD Auto R-Dy

241 289 PLN
Jaguar
E-Pace
2025
diesel
163 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2025
Przebieg 1 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 163 KM
Pojemność silnika 1 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Immobilizer, Asystent parkowania, Asystent pasa ruchu, Czujnik martwego pola, Czujniki parkowania przednie, Kurtyny powietrzne, Poduszki boczne przednie, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), HUD (wyświetlacz przezierny), Isofix, Kamera cofania, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Elektrycznie ustawiane fotele, Ogrzewanie postojowe, Podgrzewana przednia szyba, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane tylne siedzenia, Zawieszenie adaptacyjne, Tapicerka skórzana, Bluetooth, Gniazdo AUX, Odtwarzacz DVD, Tuner TV, CD, Zmieniarka CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Bezkluczykowy dostęp, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Relingi dachowe, Dach panoramiczny, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Elektrochromatyczne lusterko wsteczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Łopatki zmiany biegów

Informacje o samochodzie

Jaguar E-Pace MY24.75 2.0D I4 163 PS AWD Auto R-Dy

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
4,9
~PJ
Jaguar E-Pace
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Długo zastanawiałem się nad kupnem samochodu, koniecznie miał być SUV ale nie za duży, aby wybrać jeździłem kilkoma markami (wypożyczone na kilka dni), począwszy od Dacii Duster (nie ma tragedii ale plastikowa, a silniki to porażka, jako wozidło może być), Hyundai Tucson (wszytko niby ok ale w środku kompletnie mnie nie urzekł, silnikami też nie specjalnie), Kia Sportage (brat kupił a właściwie zmienił na kolejną generację, no cóż niby nie ma...
3,6
~Leszek Dąbrowski
Jaguar E-Pace
SUV 2.0 i4D 150KM 110kW
Problem jest dobrze znany przez koncern JLR! Wada jest konstrukcyjna! Wszystkie Jaguary i Land Rovery wyposażone w płytę podłogową D8 w konfiguracji z manualną skrzynią biegów, pozostawia mało miejsca na umieszczenie filtra cząstek stałych w pobliżu początku układu wydechowego. DPF zamontowany pod podwoziem łączy rura długości 60-70cm z dala od silnika. To sprawia, że gazy ze spalania ochładzają się i nie dochodzi do spalania cząstek stałych....
4,7
~Arek
Jaguar E-Pace
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Samochód bardzo wygodny, cichy i przyjazny. Świetnie się prowadzi. Silnik ma 200KM co przy wadze 1.8 tony jest wystarczające. Skrzynia 9 biegowa załatwia sprawę. Niestety przy przyspieszaniu skrzynia czasami się gubi. Warto przełączyć w tryb sport i wówczas nie ma problemu. Do 180km/h można przyjemnie jechać i przyspieszać, powyżej czuć już wagę i brak mocy. Wyciąga ok 220 km/h ale nie ma sensu jeździć powyżej 150-160. Do tych prędkości jest...

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Jaguar przeprowadzone przez Euro NCAP.
Jaguar E-Pace