Szukaj

Jaguar E-Pace 2019 Jaguar E-Pace Jaguar E-PACE P250 AWD SE

75 000 PLN
Jaguar
E-Pace
2019
benzynowy
246 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2019
Przebieg 103 262 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 246 KM
Pojemność silnika 2 000 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu 4x4 (stały)
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5

Informacje o samochodzie

Jaguar E-Pace Jaguar E-PACE P250 AWD SE

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,1
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
4,9
~PJ
Jaguar E-Pace
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Długo zastanawiałem się nad kupnem samochodu, koniecznie miał być SUV ale nie za duży, aby wybrać jeździłem kilkoma markami (wypożyczone na kilka dni), począwszy od Dacii Duster (nie ma tragedii ale plastikowa, a silniki to porażka, jako wozidło może być), Hyundai Tucson (wszytko niby ok ale w środku kompletnie mnie nie urzekł, silnikami też nie specjalnie), Kia Sportage (brat kupił a właściwie zmienił na kolejną generację, no cóż niby nie ma...
3,6
~Leszek Dąbrowski
Jaguar E-Pace
SUV 2.0 i4D 150KM 110kW
Problem jest dobrze znany przez koncern JLR! Wada jest konstrukcyjna! Wszystkie Jaguary i Land Rovery wyposażone w płytę podłogową D8 w konfiguracji z manualną skrzynią biegów, pozostawia mało miejsca na umieszczenie filtra cząstek stałych w pobliżu początku układu wydechowego. DPF zamontowany pod podwoziem łączy rura długości 60-70cm z dala od silnika. To sprawia, że gazy ze spalania ochładzają się i nie dochodzi do spalania cząstek stałych....
4,7
~Arek
Jaguar E-Pace
SUV 2.0 i4P 200KM 147kW
Samochód bardzo wygodny, cichy i przyjazny. Świetnie się prowadzi. Silnik ma 200KM co przy wadze 1.8 tony jest wystarczające. Skrzynia 9 biegowa załatwia sprawę. Niestety przy przyspieszaniu skrzynia czasami się gubi. Warto przełączyć w tryb sport i wówczas nie ma problemu. Do 180km/h można przyjemnie jechać i przyspieszać, powyżej czuć już wagę i brak mocy. Wyciąga ok 220 km/h ale nie ma sensu jeździć powyżej 150-160. Do tych prędkości jest...

Zalety

+ Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie + Układ jezdny

Wady

- Całokształt - Stosunek jakość/cena - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Jaguar przeprowadzone przez Euro NCAP.
Jaguar E-Pace