Szukaj

Hyundai Tucson III SUV 2.0 CRDI 136KM 2017 Hyundai Tucson 2.0 CRDi Suv 136KM 2017

67 900 PLN
Hyundai
Tucson
2017
diesel
136 KM
+48
Chorzów (woj. śląskie)
Rocznik 2017
Przebieg 214 634 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 136 KM
Pojemność silnika 1 995 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia suv
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Alufelgi, Centralny zamek, Tempomat

Informacje o samochodzie

Hyundai Tucson 2.0 CRDi Suv 136KM 2017

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
186 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,6 s
Średnie spalanie
4,8 l/100 km
Długość
4 475 mm
Szerokość
1 850 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
85% 15%
6,6
Hyundai Tucson III
SUV 2.0 CRDI 136KM 100kW
Tucson Style, 2.0 CRDI, 136KM, manual 6-biegów, napęd na jedną oś, koła 19". Autkiem przejechałem 5 tysięcy kilometrów, wiec z czasem wszystko może się lekko jeszcze skorygować - dotychczas, po wjeżdżaniu się w auto spalanie spadło o jakieś 0,2l/100km względem początku użytkowania. Wiadomym jest że każdy swoje chwali, ale faktem jest, że 373Nm momentu dają naprawę frajdę z jazdy mimo że auto jest duże (w porównaniu z Mercedesem B klasą 2.0 CDI którym do tej pory jeździłem). Ocena poziomu spalania na 100km to oczywiście kwestia względna każdego użytkownika bo dla jednego przykładowe 7l/100km to dużo a dla drugiego mało. W każdym razie 19" koła oprócz tego że naprawdę nieźle wyglądają, fajnie się toczą i wzorowo trzymają się drogi również w zakrętach to jednak podbijają spalanie bo szerokość opon 245mm robi swoje. Na zimę mam koła alu 17" sądzę, że spalanie mimo zimowej pory i niższej temperatury może być podobne do prezentowanych powyżej bo jednak guma będzie węższa - 225mm. Z mankamentów to: - trochę brakuje mi zegarka na głównym wyświetlaczu kierowcy, a nie zawsze mam chęć mieć włączony wyświetlacz od NAVi (ten od funkcji navi/radio/media/tel itp.), - licznik jazdy dziennej był użyteczniej rozwiązany w Mercedesie - ale to może być kwestia przyzwyczajenia. Chodzi o to, że licznik dzienny (działający od uruchomienia silnika) kilometrów, spalania i przejechanej trasy jest pokazywany na wyświetlaczu kierowcy przez parę sekund po zgaszeniu auta ale nie mamy do niego dostępu podczas jazdy. Oczywiście zaznaczam, że jest drugi licznik średniego spalania - długoterminowy (nazwijmy go "od tankowania do tankowania") do którego mamy dostęp w każdej chwili, ale jak np. zresetowaliśmy go przy tankowaniu i chcemy sprawdzić ile przejedziemy na baku to brakuje nam drugiego licznika do którego mielibyśmy dostęp (a wystarczyłoby dać normalny dostęp do licznika dziennego). - ostatnia kwestia - którą kolega z innego raportu fajnie nazwał to fakt że Tucson ma "moment zawahania" podczas zmiany biegów, co prawda jest to raczej odczuwalne tylko na niskich biegach, przy powolnych zmianach, ale faktycznie występuje - co prawda szybko się o tym zapomina i po wjężdżeniu się w auto nawet nie zwraca się na to uwagi. Po prostu przy pierwszych jazdach można pomyśleć że z silnikiem coś nie tak. Z drugiej strony daje to przyjemny i bardziej uwypuklony efekt wciśnięcia w fotel przy bardziej dynamicznej jeździe. Ocenę tego należy pozostawić każdemu indywidualnie. Co tu dużo mówić za "Tuksonem" w wersji Style i kołach 19 oko leci:) a że autko pali więcej niż w katalogach (bo pali, no chyba że jedziesz 70-80 to może będzie jakoś tam zbliżone) to no cóż, duża bryła, duży opór powietrza i przy wyższych prędkościach fizyki nie oszukasz, a chyba chodzi żeby mieć także i przyjemność z jazdy. Każdy swoje chwali, więc i ja powiem, że jestem zadowolony...a reszta wyjdzie w praniu. Co nieco o spalaniu: Ogólnie przy dziennym przebiegu 70km (50km trasa ekspresowa + 20 miasto) przy prędkościach 110-120km/100 w trasie, na tempomacie + miasto z lekkimi korkami, dwie osoby bez bagażu, temp 5-15 stopni średnie spalanie wynosi ~6.6l/100 W trasie, pomiary każdorazowo w realnych warunkach, począwszy od zimnego silnika, 2 km droga krajowa, a dalej na odcinku rzędu 50 km ekspresówki (oprócz dwóch pierwszych przykładów): 80km/h 5.0-5.2l/100km (bez tempomatu, krajówka) 90km/h 5.0-5.6l/100km (bez tempomatu, krajówka) 100km/h 5.4-6.1l/100km (tempomat, ekspresówka) 110km/h 6.1-6.8l/100km (tempomat, ekspresówka) 120km/h 6.3-7.0l/100km (tempomat, ekspresówka) 140km/h ~7,6l/100km (tempomat, ekspresówka) Samo miasto: ~7.4l/100 +/- w zależności o ruchu i korków Pozdrawiam
6,8
Hyundai Tucson III
SUV 2.0 CRDI 136KM 100kW
gwarancja serwisowa bezapelacyjnie najlesza spalanie ok 130-140 na autostradzie 7.8-8.0 150-160 j.w. 8.2-8.3 180 j.w 9.5 miasto 7.2-7.7 zależy od dlugosci odcinkow góry dynamicznie 7.8, spokojnie zwawo max 7.0 jazda w norm. trasie do 130 płynnie zgodnie ze wskazaniami samochodu 4.7-4.8 miasto płynnie nocą 5.5 w spalaniach są inne wartości, bo nigdy nie zrobiłem zbiornika w trasie jednego typu /autostrada,miasto, trasa zwykla/
7,0
Hyundai Tucson III
SUV 2.0 CRDI 136KM 100kW
Autkiem przejechałem raptem 10000 km z tego wycieczka na odcinku 1200 km po górzystej Rumunii. Na autostradzie przy prędkości 140km/h autko spala 7,5 a przy spokojnej jeździe 6,8, ostatni dłuższy przejazd to wskazanie komputera na poziomie 6,2. Zauważyłem tankując do pełna że samochód w rzeczywistości spala mniej jak wskazuje komputer.

Zalety

+ Karoseria + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Widoczność

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Bezawaryjność (drobiazgi) - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai Tucson