Szukaj

Hyundai Kona I 2022 Hyundai Kona Hyundai Kona

89 800 PLN
Hyundai
Kona
2022
hybrydowy
105 KM
+48
Strzelce 41 (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2022
Przebieg 12 000 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 580 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor inny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Radio fabryczne, Alufelgi, Ogranicznik prędkości, Tempomat

Informacje o samochodzie

Hyundai Kona Hyundai Kona

4,9
~Artek
Hyundai Kona I
Crossover 1.6 GDi Hybrid 141KM 104kW
Po trzech latach użytkowania mogę śmiało powiedzieć, że był to dobry zakup. Średnie spalanie z tego okresu (26000 km) to 5 l/100km. Jazda po różnych drogach, większość po powiatowych, miasto i szybkiego ruchu. Najlepiej wypada spalanie jeśli się przejedzie powyżej 10 km i zdąży się rozgrzać silnik, wówczas spalanie przy spokojnej jeździe oscyluje w okolicach 4,0 -4,4 l/100km. Bez problemu można jechać w dłuższą podróż w cztery osoby - miejsca...
4,5
~Adam
Hyundai Kona I
Crossover 1.6 CRDi 136KM 100kW
jedyną wadą są dość głośne 18 calowe koła. Nie wiem czy mniejsze rozmiary są cichsze i czy napęd na 4 łapy ma na to wpływ. Silnika 1,6 CRDI 136 KM praktycznie nie słychać, natomiast opony są trochę uciążliwe. Pozostałe elementy bez zarzutów. 320 niutonów robi dobrą robotę przy przyspieszaniu. Średnie zużycie paliwa na 12 tys. km to 6,2 litra. Przy grzecznej jeździe schodzi do 5l/100, przy bardzo dynamicznej potrafi spalić 8,5l/100. Przy...
4,5
~warszak
Hyundai Kona I
Crossover 1.6 T-GDI 177KM 130kW
Silnik rewelacyjny jeżeli chodzi o osiągi szczególnie w trybie sport (comfort i eco nie za bardzo się od siebie różnią). W trybach comfort i eco trzeba sie prosić, żeby auto przyśpieszało poprzez mocniejsze wciskanie gazu, nie jest to uciążliwe ale jak potrzebujesz mocniej przyśpieszyć to czuć jak samochód zastanawia się czy aby na pewno ma to sens. Przy trybie sport jest na odwrót samochód sam prosi, żebyś wdepnął choć odrobinę gazu więcej,...

Zalety

+ Silnik + Układ jezdny + Skrzynia biegów

Wady

- Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai Kona