Szukaj

Hyundai Kona II 2024 Hyundai Kona Hybryda Rozne kolory Platinum Do...

137 615 PLN
Hyundai
Kona
2024
hybrydowy
105 KM
+48
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
Rocznik 2024
Przebieg 5 km
Typ silnika hybrydowy
Moc silnika 105 KM
Pojemność silnika 1 580 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia suv
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewana kierownica, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Podgrzewane tylne siedzenia, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Nawigacja GPS, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Łopatki zmiany biegów, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Hyundai Kona Hybryda Rozne kolory Platinum Do...

Autocentrum poleca!

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,3
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
63% 37%
3,2
~Piotr
Hyundai Kona II
Crossover 1.6 T-GDI 198KM 146kW
Fatalnie zestrojone sprzęgło dyskwalifikuje ten skądinąd ciekawy samochód. Gdyby ruszał jak inne auta a nie udawał że jakaś sprężyna musi się nakręcić przed startem to byłoby to bardzo dobre auto. Dobrze wybiera nierówności, jest ciche, ma dobre audio, dobrze się prowadzi. Ma spory bagażnik. Ale auto które rusza po tak długim czasie to porażka. Szkoda bo mogłoby być świetnym wózkiem mając mocny silnik i dobre zawieszenie.
4,9
~Bandonio
Hyundai Kona II
Crossover 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Autem jeżdżę od lutego 2024. Spisuje sie kapitalnie, 0 usterek, 0 problemów, silnik 1.0 zaskakująco zrywny, cichy i dobrze wytłumiony jak na 3 cylindry. Na trasie Kona przy 140/150 km/h cicha, przyjemna, spokojna. - szybciej nie jechałem. Jedyny minus to systemy "wspomagające" kierowce, można je wyłączyć, jednak po każdym wyłączeniu silnika - niestety następuje reset i trzeba wyłączyć je jeszcze raz (zajmuje to 5 sekund).
4,8
~Hugo (poprzedni właściciel Tucsona)
Hyundai Kona II
Crossover 1.6 T-GDI 198KM 146kW
Kona N Line. Mam auto niecałe 9 miesięcy i mały przebieg - około 7 tysięcy km. Może nie jest idealne i są pewne detale, które mam nadzieję zostaną dopracowane w przyszłości (tak, jak wszystkie nowoczesne i futurystyczne projekty), ale dla mnie jako emeryta, jest to pierwsze auto, które "opiekuje się mną podczas jazdy", a nie ja nim! Ma prawie wszystko, o czym marzyłem, jeśli chodzi o wyposażenie, szczególnie dotyczące bezpieczeństwa jazdy. No...

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Układ jezdny

Wady

- Bezawaryjność (drobiazgi) - Bezawaryjność (poważne usterki) - Stosunek jakość/cena
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai Kona