Szukaj

Hyundai i40 Sedan 1.7 CRDi 115KM 2012 Hyundai i40 1.7 CRDI, Klima, Tempomat, Parktronic

29 999 PLN
Hyundai
i40
2012
diesel
115 KM
+48
Poznań (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2012
Przebieg 221 755 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 115 KM
Pojemność silnika 1 685 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia sedan
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Alufelgi, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Hyundai i40 1.7 CRDI, Klima, Tempomat, Parktronic

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
192 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
12,9 s
Średnie spalanie
4,6 l/100 km
Długość
4 740 mm
Szerokość
1 815 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,2
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
50% 50%
6,7
Hyundai i40
Sedan 1.7 CRDi 115KM 85kW
Raport przygotowany na podstawie podróży służbowej wykonywanej przy użyciu wypożyczonego auta, odbytej w połowie stycznia 2014 roku, na trasie Lublin - Kielce (Centrum) - Kraków (Kurdwanów) - Tarnowskie Góry - Brzeg - Wrocław (Centrum) - Tarnowskie Góry - Kraków (Kurdwanów) - Kielce (Centrum) - Lublin. Razem wyszło łącznie 1210 km. Auto odebrane z wypożyczalni z pełnym bakiem i oddane również z pełnym bakiem. W międzyczasie tankowałem dwa razy, za każdym razem do pełna. Łącznie zatankowałem 82,03 l zwykłego ON na stacjach Orlen. Matematycznie wychodzi zatem 6,78 l/100 km. Przechodząc do stylu jazdy. Na A4 (czyli prawie połowa całości trasy) bardzo dynamicznie (mocne przyspieszanie z częstym redukowaniem). Wielokrotnie osiągałem maksymalną prędkość (190 km/h). Poza A4, ok. 150 km dość dynamicznie, ale bez przesady (prędkości maksymalne nie więcej niż 120-130 km, dość mocne przyspieszanie z częstym redukowaniem). Na pozostałych odcinkach dużo spokojniej, z hamowaniem silnikiem, unikając jazdy na zderzaku auta poprzedzającego, maksymalnie często na 5. i 6. biegu, ze spokojnym przyspieszaniem. W trakcie jazdy oszczędniejszej komputer pokazywał ok. 5l. Trudno jednak mi przyjąć to za pewnik, gdyż na większej odległości, po tankowaniach, nie sprawdzałem. Auto generalnie przyjemne, jeździ się wygodnie bardzo przyjazny układ funkcjonalności wewnątrz i świetna kierownica wielofunkcyjna. Silnik może być, ale ja osobiście wolałbym nieco mocniejszy. Gdy, momentami, jechało nas w sumie 5 osób z nienajwiększymi bagażami, to, przy próbie mocniejszego przyspieszenia, czuć było, że trochę tych koni brakuje. Na skali od 0 do 5, jeżeli chodzi o dynamikę, przyznałbym 3-. Komfort i wygodę oceniłbym na 4-.
6,7
Hyundai i40
Sedan 1.7 CRDi 115KM 85kW
Samochód mało pali to fakt, ale szczerze wolałbym żeby paliło więcej a jeździło lepiej. Za pierwszy serwis po 30tyś km zapłaciłem 1100zł.
6,3
Hyundai i40
Sedan 1.7 CRDi 115KM 85kW
Trasa Warszawa Katowice Warszawa, prawie 600km śr. spalanie 5l/100km, przy 110-120km/h.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Wentylacja i ogrzewanie

Wady

- Widoczność - Skrzynia biegów - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i40