Szukaj

Hyundai i30 III Wagon Facelifting 1.0 T-GDI 120KM 2023 Hyundai i30 Smart 1.0 T-GDI 6MT 120KM + pakiet Led kolor Shimmering Silver

96 900 PLN
Hyundai
i30
2023
benzynowy
120 KM
Rocznik 2023
Przebieg 3 626 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Ogranicznik prędkości, System Start-Stop, Tempomat

4,4
~Sayto
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Samochód zakupiony przy przebiegu 35000, pierwsze wrażenie ok. Wygląd ok. Mankamenty: słabe radio, niewygodne fotele,długie podróże kończą się bólem pleców. przy 60000 pojawiła się kontrolka silnika ,po podpięciu do kompa serwisowego mechanik zalecił lepsze paliwo, wymienił sondę lambda. Silnik jest zbyt małej mocy na wyjazdy w nasze góry. Problematyczna wymiana żarówek w przednich reflektorach . Wymiana wycieraczek powinna być prosta a w...
4,8
~Dominik
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Auto niecały rok w moich rękach. Przejechane 10k km więc co nieco mogę powiedzieć. Silnik 1.0 120km na pierwszy rzut oka może budzić wątpliwości i nieufność, ale okazuje się, że jego warkot jest dosyć przyjemny, niezbyt nachalny i do codziennej jazdy (miasto/autostrada) się dobrze nadaje. Oczywiście nie jest to demon prędkości, ale zbiera się żwawo, więc czego chcieć więcej. Spalanie na przywoitym poziomie. Skrzynia dobrze zestopniowana,...
4,9
~Rafał
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.5 DPI 110KM 81kW
Wahałem się czy ten silnik 1.5, 110 KM nie będzie za słaby do tego samochodu ale po 1.5 roku i 20 tysiącach kilometrów jestem pewny, że jest w pełni wystarczający. Samochód na pewno na autostradzie wypada słabo, przy 140 mamy 3800 obrotów a spalanie przekracza 7l ( 1.0 turbo 120 km ma 3100 obrotów więc przepaść) więc jeżeli często nimi jeździsz to nie będziesz zadowolony. Do jazdy po mieście i na drogi krajowe ten samochód jest super. W...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30