Szukaj

Hyundai i30 II Wagon 1.6 CRDi 110KM 2013 Hyundai i30 Serwisowany

23 900 PLN
Hyundai
i30
2013
diesel
110 KM
+48
Nowy Sącz (woj. małopolskie)
Rocznik 2013
Przebieg 270 000 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 582 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Niebieski
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi, Elektrochromatyczne lusterka boczne, Tempomat

Informacje o samochodzie

Hyundai i30 Serwisowany

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
185 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,8 s
Średnie spalanie
4,3 l/100 km
Długość
4 485 mm
Szerokość
1 780 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
94% 6%
4,7
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Jeszcze nie wiem bo póki co żadnych nie poniosłem - auto kupione po flocie z przebiegiem około 183kkm i przeglądzie w ASO (przy 180kkm) gdzie wszystko wymienili. Tak więc ominęły mnie standardowe pakiety po zakupie typu wymiana rozrządu, olejów czy filtrów. Prostota silnika (jak na ten rocznik) i budowy auta podpowiada że nie powinny być wysokie ale jak to w dieslu - jedna awaria może zniweczyć wszelkie oszczędności. Co do spalania to w trasie przy emeryckiej jeździe komputer pokazał mi ostatnio 3l/100km?!? NIe wiem na ile temu wierzyć ale z reguły pali w trasie około 4l/100km a w mieście dużo zależy czy mamy zimny czy rozgrzany silnik. Przy zimnym silniki na krótkich odcinkach spalanie wynosi lekko ponda 7l/100km. Jak jeżdżę po mieście rozgrzanym już autem to pokazuje w niecałe 6l/100km. Na autostradzie przy 120km/h pokazuje niecałe 5l/100km a już 140km/h to dochodzi do 6l/100km. Wypalanie filtra odbywa się średnio co 300kkm i trwa kilkanaście kilometrów. Wówczas spalanie rośnie o jakieś 2l/100km do w wartości.
6,4
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Są na rynku bardziej oszczędne diesle, ale nie dają tyle radości z jazdy. Spalanie w trasie przy prędkościach 90, 100 km/h nieco ponad 5 l, ale już na autostradzie 140 km/150 km wskakiwało powyżej 7l. W mieście wychodziło nieco ponad 6 l. Części nie wiem, bo nic się nie zepsuło. Uszkodzeniu uległ jedynie zderzak - i30 mają bardzo delikatne zaczepy i zawadzenie o jakąś górkę, krawężnik (a o to łatwo bo zwisy są długie, a auto siedzi dość nisko) kończy się ich zerwaniem. Naprawa w ASO to oczywiście wymiana na nowe i koszty ponad 2 tys.
4,6
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Auto z 2013r, przebieg 150 000km. Użytkowane służbowo już trzy lata. Minimalnie zarejestrowałem 3.7l/100km jadąc 70-80km/h z łódzkiego nad morze, bez zbędnego pośpiechu poza autostradami, zimą, nocą. Generalnie - zimą spala mniej, znacznie mniej - 4.2-4.8l/100km. Latem - 5.0-5.8l/100km. Na A/S kręcąc do 160 zasięg spada do 700-750, co daje jakieś 6.5l/100km.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Silnik + Stosunek jakość/cena

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30