Szukaj

Hyundai i30 I Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 2011 Hyundai i30 Lift1.4 Benzyna Klima Elektryka Se...

22 900 PLN
Hyundai
i30
2011
benzynowy
109 KM
+48
Wągrowiec (woj. wielkopolskie)
Rocznik 2011
Przebieg 139 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 109 KM
Pojemność silnika 1 396 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Szary
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Tapicerka tekstylna, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi

Informacje o samochodzie

Hyundai i30 Lift1.4 Benzyna Klima Elektryka Se...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
187 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,6 s
Średnie spalanie
6,1 l/100 km
Długość
4 280 mm
Szerokość
1 775 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
9,1
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Pali średnio 8-10 litrów LPG. Najwięcej zimą w mieście ale żeby na LPG wynik był miarodajny to trzeba tankować na tej samej stacji. Czasami spali 11 lpg ale przeważnie mieści się w 10 po mieście. Zakopianka +a4 w sumie 270 km średnio spalił 8,5 litra lpg na 100. przy stałej prędkości 120. Jak omija się autostrady i jedzie 80-90 to 7,5-8 na 100. W lecie z klimatyzacją +1,0-1,5 litra lpg na 100. Na autostradzie brakuje 6 biegu, przy 140 obroty 4500 - jest głośno. Samochód ok, silnik taki sobie. Najlepszy wynik na butli do której wchodzi 37 litrów to 470km i jeszcze coś tego gazu tam było ale niewiele. Generalnie tanio, 470 km za mniej jak 80zł w 2 osoby + jakieś walizki. Mój ma 140 tys ale kolega mechanik uprzedzał mnie, że przy 180-200 tkm spotkamy się przynajmniej na wymianę pierścieni bo ten typ tak ma.Bardzo dobre światła, wygodne fotele, podświetlenie zegarów po kilku godzinach w nocy może trochę męczyć. I30 to nisko zawieszony samochód o czym trzeba pamiętać przy podjeżdżaniu pod krawężnik. Luzy zaworowe sprawdzam co 30tkm na lpg.
6,5
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Bardzo fajny silnik, bardzo elastyczny, bo łapie nawet od 1500 obrotów. Żałuję bardzo, że nie wziąłem mocniejszego silnika z 6 przełożeniami, bo na 5 biegu na autostradzie 4 tys. obrotów daje się we znaki z powodu niesamowitego hałasu silnika. Pomimo, że wnętrze bardzo dobrze wyciszone, nie słychać powietrza, opon ani nic takiego, to jednak silnik hałasuje mocno powyżej 3,5 tys. Przy prędkości 160kmh i obrotach 4500 jest tak głośno, że odechciewa się jechać... Do prędkości 70kmh nie słychać praktycznie nic. Spalanie głównie po mieście przy spokojnej jeździe 6,5l. W trasie przy prędkości 80-90 można zejść do 5,5l. Przy prędkościach autostradowych 9,0l. Tylna półka bagażnika hałasuje strasznie na dziurach, poza tym wszystko dobrze spasowane. Zawieszenie bardzo sportowe przez co nie polecam w ogóle na polskie drogi, czuć nawet lekkie wybrzuszenie na drodze, natomiast na autostradzie czy innych niepodziurawionych drogach trzyma się jak na kleju drogi.
8,5
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Z racji krótkich przełożeń skrzyni biegów samochód jest dość dynamiczny przy niskich prędkościach oraz stosunkowo oszczęny w mieście. Obrzeża Warszawy i jazda obwodnicą do prędkości 120 kph skutkuje spalaniem w granicach 7,5-8,0 przy dość dynamicznej jeździe. Bardzo dużo pali za to w trasie, przy średniej prędkości powyżej 160 kph na odcinku 350 km spalanie wyszło prawie 11 litrów na 100 km. - nie udało się dojechać z Warszawy nad morze na jednym zbiorniku... Ogólnie przyjemne spalanie pod warunkiem delikatnego traktowania i nie przekraczania prędkości 120 kph.

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30