Szukaj

Hyundai i30 III Wagon 1.6 CRDi 110KM 2018 Hyundai i30 Klima Ks. serwisowa

25 900 PLN
Hyundai
i30
2018
diesel
110 KM
+48
Gliwice (woj. śląskie)
Rocznik 2018
Przebieg 242 300 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 110 KM
Pojemność silnika 1 582 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Pochodzenie import
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, ASR (kontrola trakcji), Czujniki parkowania przednie, Czujniki parkowania tylne, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Podgrzewane przednie siedzenia, Tapicerka ciemna, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo AUX, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Radio fabryczne, Alufelgi, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat

5,0
Hyundai i30 III
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Bardzo ekonomiczne auto z bardzo głupim filtrem dpf. Przebieg 160 kkm, od nowości średnie spalanie na poziomie 5 litrów. Auto służbowe, więc nie jest traktowane delikatnie, z mocą podniesioną do 150 KM. U mnie, mimo jazdy 90% w trasie bardzo często wypala się filtr dpf. Dopalanie włącza się co 200-400 km, w czasie dopalania przez 30 minut zwiększa spalanie o 1,5 litra. Jakby nie ten dpf, średnie spalanie byłoby o około 0,5 litra niższe. W firmie mamy dwie i30, obie zachowują się identycznie. Na 160 kkm od strony serwisowej jedynie wymiana oleju i filtrów, przy 80 kkm wymiana klocków hamulcowych, przy 120kkm druga wymiana klocków i sprzęgła. Fajne auto, średnio wyciszone, silnik, skrzynia, zawieszenie świetne. Prywatnie też bym takie kupił. Zdecydowanie lepszy wybór niż 1.0, który również mamy w firmie - tamten więcej pali i ma dużo gorsze osiągi niż 1,6 crdi z seryjną mocą.
5,1
Hyundai i30 III
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
Mój styl jazdy. Bardzo dynamiczne przyspieszanie i trzymanie prędkości. Stałe obroty przy pożądanej prędkości 2 tys. Hamowanie silnikiem. Na trasie do 100km/h spalanie 4.4-4.6 czyli bez mandatów ;) Trasa do 120km/h spalanie 4.8-5.0 Trasa do 140km/h 5.6-6.0 Miasto ~8.5 Wyjazd na Węgry ~ 800km. Samochód wypchany jak u Albańczyków. Dwie osoby dorosłe i dwójka małych dzieci. W Polsce drogi krajowe nocą więc bez szaleństw, Słowacja do 120-130km/h a Węgry to ile fabryka dała. Średnie spalanie na wyjeździe wliczając jazdy w mieście docelowym to 6.4 L. Nic tylko lać i jeździć.
4,7
Hyundai i30 III
Wagon 1.6 CRDi 110KM 81kW
niezbyt szybka, płynna jazda to okolice 4 litrów.. trasa autostradowa na dystansie ponad 2000km z tempomatem na 120 - 140 to litr więcej..

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Całokształt + Silnik

Wady

- Bezawaryjność (poważne usterki) - Wyciszenie - Bezawaryjność (drobiazgi)
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30