Szukaj

Hyundai i30 I Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 2011 Hyundai i30 klima Isofix relingi Gwar. 12 mie...

19 999 PLN
Hyundai
i30
2011
benzynowy
109 KM
+48
Warszawa (woj. mazowieckie)
Rocznik 2011
Przebieg 149 000 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 109 KM
Pojemność silnika 1 396 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Czujniki parkowania tylne, Isofix, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Przyciemniane szyby, Skórzana kierownica, Tapicerka tekstylna, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi

Informacje o samochodzie

Hyundai i30 klima Isofix relingi Gwar. 12 mie...

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
187 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,6 s
Średnie spalanie
6,1 l/100 km
Długość
4 280 mm
Szerokość
1 775 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
83% 17%
9,1
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Pali średnio 8-10 litrów LPG. Najwięcej zimą w mieście ale żeby na LPG wynik był miarodajny to trzeba tankować na tej samej stacji. Czasami spali 11 lpg ale przeważnie mieści się w 10 po mieście. Zakopianka +a4 w sumie 270 km średnio spalił 8,5 litra lpg na 100. przy stałej prędkości 120. Jak omija się autostrady i jedzie 80-90 to 7,5-8 na 100. W lecie z klimatyzacją +1,0-1,5 litra lpg na 100. Na autostradzie brakuje 6 biegu, przy 140 obroty 4500 - jest głośno. Samochód ok, silnik taki sobie. Najlepszy wynik na butli do której wchodzi 37 litrów to 470km i jeszcze coś tego gazu tam było ale niewiele. Generalnie tanio, 470 km za mniej jak 80zł w 2 osoby + jakieś walizki. Mój ma 140 tys ale kolega mechanik uprzedzał mnie, że przy 180-200 tkm spotkamy się przynajmniej na wymianę pierścieni bo ten typ tak ma.Bardzo dobre światła, wygodne fotele, podświetlenie zegarów po kilku godzinach w nocy może trochę męczyć. I30 to nisko zawieszony samochód o czym trzeba pamiętać przy podjeżdżaniu pod krawężnik. Luzy zaworowe sprawdzam co 30tkm na lpg.
6,5
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Bardzo fajny silnik, bardzo elastyczny, bo łapie nawet od 1500 obrotów. Żałuję bardzo, że nie wziąłem mocniejszego silnika z 6 przełożeniami, bo na 5 biegu na autostradzie 4 tys. obrotów daje się we znaki z powodu niesamowitego hałasu silnika. Pomimo, że wnętrze bardzo dobrze wyciszone, nie słychać powietrza, opon ani nic takiego, to jednak silnik hałasuje mocno powyżej 3,5 tys. Przy prędkości 160kmh i obrotach 4500 jest tak głośno, że odechciewa się jechać... Do prędkości 70kmh nie słychać praktycznie nic. Spalanie głównie po mieście przy spokojnej jeździe 6,5l. W trasie przy prędkości 80-90 można zejść do 5,5l. Przy prędkościach autostradowych 9,0l. Tylna półka bagażnika hałasuje strasznie na dziurach, poza tym wszystko dobrze spasowane. Zawieszenie bardzo sportowe przez co nie polecam w ogóle na polskie drogi, czuć nawet lekkie wybrzuszenie na drodze, natomiast na autostradzie czy innych niepodziurawionych drogach trzyma się jak na kleju drogi.
8,5
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.4 DOHC 109KM 80kW
Z racji krótkich przełożeń skrzyni biegów samochód jest dość dynamiczny przy niskich prędkościach oraz stosunkowo oszczęny w mieście. Obrzeża Warszawy i jazda obwodnicą do prędkości 120 kph skutkuje spalaniem w granicach 7,5-8,0 przy dość dynamicznej jeździe. Bardzo dużo pali za to w trasie, przy średniej prędkości powyżej 160 kph na odcinku 350 km spalanie wyszło prawie 11 litrów na 100 km. - nie udało się dojechać z Warszawy nad morze na jednym zbiorniku... Ogólnie przyjemne spalanie pod warunkiem delikatnego traktowania i nie przekraczania prędkości 120 kph.

Zalety

+ Stosunek jakość/cena + Ergonomia + Układ jezdny

Wady

- Widoczność - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30