Szukaj

Hyundai i30 I Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 2011 Hyundai I30 facelift, stan mechaniczny bdb, PROMOCJA!!

18 800 PLN
Hyundai
i30
2011
diesel
90 KM
Rocznik 2011
Przebieg 209 845 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 1 582 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Niebieski
Faktura faktura VAT-marża

Informacje o samochodzie

Hyundai I30 facelift, stan mechaniczny bdb, PROMOCJA!!

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
172 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
14,0 s
Średnie spalanie
4,4 l/100 km
Długość
4 280 mm
Szerokość
1 775 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
67% 33%
4,5
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Ekonomiczność to drugie imię tego samochodu. Spalanie średnie w cyklu mieszanym to 4,4l ON. Jeżdząc stosuje się do zasad ecodrivingu- czyli dynamiczne przyśpieszanie, hamowanie biegami, optymalna prędkość obrotowa silnika , o której wcześniej wspominałem. Warto wspomnieć ,że czynnikiem sprzyjającym oszczędnej jeździe jest to ,że samochód się bardzo długo toczy po zdjęciu nogi z pedału gazu- z prędkości 90km/h na 6 powoli redukując biegi przejedziemy za darmo oszczędzając przy tym jeszcze hamulce ponad 1km. W trasie samochód spala jeszcze mniej , załadowany przy prędkości do 120km/h to około 4,2. Teoretycznie przy 90km/h stałej komputer wskazuje na spalanie w granicach 2,5-3,5l
5,6
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Najniższe spalanie, przy jeździe 100 km/h po autostradzie wyniosło 3,8 litra! Szok. Jazda tą samą drogą 160 km/k 7,5. Co jest bardzo ważne - aby mieć realny pomiar, należy skasować licznik średniego spalania bezpośrednio przed testowym pomiarem. Inaczej auto weźmie średnią z miasta i średnią z autostrady, co nigdy nie da tak niskiego wyniku. Wjeżdżam na A4,zeruję licznik i się toczę rozkoszując niskim spalaniem :) Niemniej - można to osiągnąć! Plus za podpowiedzi zmiany biegu na ekranie komputera!
6,1
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Zużycie paliwa jak na diesla naprawdę przeciętne. To znaczy nie jest źle, bo przy autostradowych przelotach z predkościami około 140km/h zużycie paliwa wyniosło około 6 litrów. Ale zmieszczenie się w deklaracjach producenta narpawdę wymaga sporo samozaparcia i nie przekraczania 90km/h. Na trasie bez-autostradowej i prędkośi do 110km/h tylko z kierowcą zużycie paliwa wyniosło jakies 5l/100. Niezły wynik ale są silniki które potrafią mniej spalić. Minus za spore rozbieżności między rzeczywistością a danymi producenta.

Zalety

+ Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Skrzynia biegów - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30