Szukaj

Hyundai i30 III Hatchback Facelifting 1.0 T-GDI 120KM 2022 HYUNDAI i30 Classic +drive

72 900 PLN
Hyundai
i30
2022
benzynowy
120 KM
Rocznik 2022
Przebieg 45 324 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 998 cm3
Skrzynia biegów automatyczna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czerwony metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), Asystent pasa ruchu, Czujnik deszczu, Czujniki parkowania tylne, Czujnik zmierzchu, ESP (stabilizacja toru jazdy), Immobilizer, Isofix, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane lusterka boczne, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Centralny zamek, Komputer pokładowy, Tempomat

3,4
~emiloss_s
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Latem tego roku przesiadłem się z Toyota Corolla XII Sedan 1.5 VVT-i 125KM rok 2022 po przejechaniu nią około 50 tkm, do I30. Zmiana auta była podyktowana tym, że potrzebowałem coś w lepszym dostępem do bagażnika. Stwierdziłem, że I30 Wagon będzie dobrym rozwiązaniem. W 90% przypadków podróżuję sam i są to dojazdy do pracy. Dziennie robię około 120-130km i są to przejazdy autostradą i drogą szybkiego ruchu. Jak wypada auto?? Cóż ... w...
4,4
~Sayto
Hyundai i30 III
Hatchback 1.4 MPI 100KM 74kW
Samochód zakupiony przy przebiegu 35000, pierwsze wrażenie ok. Wygląd ok. Mankamenty: słabe radio, niewygodne fotele,długie podróże kończą się bólem pleców. przy 60000 pojawiła się kontrolka silnika ,po podpięciu do kompa serwisowego mechanik zalecił lepsze paliwo, wymienił sondę lambda. Silnik jest zbyt małej mocy na wyjazdy w nasze góry. Problematyczna wymiana żarówek w przednich reflektorach . Wymiana wycieraczek powinna być prosta a w...
4,8
~Dominik
Hyundai i30 III
Hatchback Facelifting 1.0 T-GDI 120KM 88kW
Auto niecały rok w moich rękach. Przejechane 10k km więc co nieco mogę powiedzieć. Silnik 1.0 120km na pierwszy rzut oka może budzić wątpliwości i nieufność, ale okazuje się, że jego warkot jest dosyć przyjemny, niezbyt nachalny i do codziennej jazdy (miasto/autostrada) się dobrze nadaje. Oczywiście nie jest to demon prędkości, ale zbiera się żwawo, więc czego chcieć więcej. Spalanie na przywoitym poziomie. Skrzynia dobrze zestopniowana,...

Zalety

+ Całokształt + Układ jezdny + Widoczność

Wady

- Silnik - Skrzynia biegów - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30