Szukaj

Hyundai i30 I 2010 Hyundai i30 bezwypadkowe - Klima - oplacony

21 800 PLN
Hyundai
i30
2010
benzynowy
102 KM
+48
Środa Śląska (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2010
Przebieg 156 125 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 102 KM
Pojemność silnika 1 396 cm3
Skrzynia biegów manualna
Kolor Srebrny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Liczba miejsc 5
Faktura faktura VAT-marża

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ESP (stabilizacja toru jazdy), Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Skórzana kierownica, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Gniazdo USB, Radio fabryczne, Alufelgi

Informacje o samochodzie

Hyundai i30 bezwypadkowe - Klima - oplacony

4,4
~Michał
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 126KM 93kW
Bardzo fajne i proste auto. Nie miałem żadnych problemów z awariami. Wystarczy tankować i jeździć. Konstrukcja samochodu jest prosta, więc koszty utrzymania są znikome. Jak ktoś nie wymaga "segmentu premium" a jedynie chce niezawodne i w miarę nowoczesne auto do jazdy na co dzień, to będzie zadowolony. Wolnossący silnik z taką pojemnością to już niestety coś raczej nie do dostania w nowszych rocznikach. Wszędzie tylko trzycylindrowe 1.0 lub...
4,6
~GS
Hyundai i30 I
CW 1.6 CRDi 115KM 85kW
Auto kupione z salonu na początku 2009, rok produkcji 2008. Od samego początku auto było bardzo miłym zaskoczeniem. Wystrój wnętrza jak na dzisiejsze plastykowe wytłoczki wygląda całkiem nieźle. Bezawaryjność na wysokim poziomie. Oczywiście była wymieniana turbina i jakieś drobiazgi ale poza tym auto jeździ praktycznie bezawaryjnie przez 15 lat i ma na liczniku 510000. Przypuszczam że gdyby nie nieco zniszczone wnętrze (wożony pies) to...
4,6
~Jakub_Brenner
Hyundai i30 I
Hatchback Facelifting 1.6 CRDi 90KM 66kW
Ogólnie bardzo dobry samochód, choć prosty. Ma to swoje wady i zalety. Chwilami zwłaszcza w dłuższej podróży brakuje użytecznych rozwiązań. Bardzo mało schowków. Zwłaszcza zamkniętych właściwie nie ma. Fotele średnio wygodne, brakuje dobrego trzymania moim zdaniem. Krótkie siedzisko, uda mogą cierpnąć dwumetrowym kierowcom. Dość mały bagażnik jak na kompakt. Kokpit bez fajerwerków, choć spasowanie niezłe. Z plusów? Bardzo dobry silnik, ze...

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Stosunek jakość/cena

Wady

- Skrzynia biegów - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30