Szukaj

Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 2012 Hyundai i30 1.6 MPI, Salon Polska, Serwis ASO

37 999 PLN
Hyundai
i30
2012
benzynowy z lpg
120 KM
+48
Piaseczno (woj. mazowieckie)
Rocznik 2012
Przebieg 117 295 km
Typ silnika benzynowy z lpg
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 1 591 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Czarny
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Podana w ogłoszeniu lokalizacja pojazdu jest aktualna na dzień wystawienia ogłoszenia. Przed przyjazdem do salonu sprzedaży prosimy o kontakt telefoniczny 223 166 888 w celu potwierdzenia dostępności pojazdu i jego aktualnej lokalizacji. Auto z przyjemnością przewieziemy do salonu sprzedaży zlokalizowanego najbliżej Twojego miejsca zamieszkania, abyś mógł je obejrzeć i sprawdzić go na miejscu.

Prezentowana cena pojazdu dostępna przy zakupie auta z finansowaniem, nie uwzględnia kosztów udzielenia finansowania. Cena sprzedaży auta za gotówkę to: 40 000 PLN

pojazd zakupiony jako nowy u autoryzowanego dealera w Polsce,

Oferujemy auta z wkładem własnym 0%, raty aż na 120 miesięcy, odroczenie spłaty kredytu nawet o 5 miesięcy, ubezpieczenie spłaty kredytu.

W celu uzyskania szczegółowych informacji o aucie i bezkonkurencyjnej ofercie finansowania prosimy o kontakt pod numerem tel. 223 166 888 - przebijemy każdą inną ofertę finansowania!

MIESIĘCZNA RATA NA TEN SAMOCHÓD JUŻ OD 238 PLN*

AUTO PRZYWIEZIEMY NAWET Z FINANSOWANIEM POD TWÓJ DOM!

DZWOŃ CODZIENNIE OD 8:00 DO 21:00 - NAWET W WEEKENDY I ŚWIĘTA

  • Możliwość finansowania: TAK
  • Leasing: TAK
  • Marka: Hyundai
  • Model: i30
  • Rocznik: 2012
  • Przebieg km.: 117295
  • Rodzaj paliwa: benzyna
  • Pojemność skokowa: 1591 cm3
  • Silnik: 1.6 MPI
  • Moc: 120KM
  • 88kW
  • Skrzynia biegów: Manualna
  • Kolor: czarny
  • Metalik: NIE
  • Nadwozie: hatchback
  • Liczba drzwi: 4/5
  • Właściciel: 2
  • Książka serwisowa: TAK
  • Uszkodzony: NIE
  • Przegląd techniczny: 05.12.2024
  • Kraj pochodzenia: Polska
  • ABS
  • Połączenie USB (audio)
  • Elektryczne lusterka
  • Stereo
  • kierownica wielofunkcyjna
  • Kolo zapasowe
  • airbag
  • isofix
  • WSP. KIEROWNICY
  • ASR
  • Bluetooth
  • światła przeciwmgielne
  • Klimatyzacja
  • Zamek centralny
  • Komputer
  • ESP
  • Kompresor -zestaw naprawczy
  • Elektryczne szyby

AAA AUTO – największy dealer samochodów używanych w Europie Środkowej! Jesteśmy właścicielem wszystkich aut znajdujących się w naszej ofercie!

NASZE ATUTY:

  • Jesteśmy właścicielami sprzedawanych pojazdów. Samochody oferowane w AAA AUTO wyróżniają się jakością i można je kupić w rozsądnej cenie.
  • Niemal 2 miliony zadowolonych klientów w 25-letniej historii firmy.
  • Specjalizujemy się w pojazdach krajowych - aż 80% naszych aut to pojazdy, które były pierwotnie zarejestrowane w Polsce.
  • W AAA AUTO przeprowadzamy kontrolę stanu licznika oraz liczby faktycznie przejechanych kilometrów.
  • Zapewniamy dożywotnią gwarancję legalnego pochodzenia pojazdu oraz Carlife - ubezpieczenie gwarancyjne na stan mechaniczny pojazdu do 36 miesięcy.
  • Umożliwiamy zawarcie umowy kredytu 7 dni w tygodniu* ( w tygodniu z niedzielą handlową), wpłata własna pod 0%.
  • Oferujemy OC i AC tańsze nawet do 30%. Wszystkie formalności można załatwić w naszym salonie.
  • Płacimy nawet do 20% więcej za Twój samochód, jeśli nowy kupisz u nas.
  • Oferujemy Program "7 dni na wymianę auta bez podania powodu"
  • Umożliwiamy skorzystanie z długiej jazdy próbnej.
  • Kredyt dostępny na każde auto.

Niniejsze ogłoszenie nie stanowi oferty ani zapewnienia, w szczególności rozumieniu art. 66 § 1 i art. 556 indeks 1 Kodeksu cywilnego. Autocentrum AAA Auto zastrzega sobie prawo do doprecyzowania oraz korekt omyłek.

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
192 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
10,9 s
Średnie spalanie
6,4 l/100 km
Długość
4 300 mm
Szerokość
1 780 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,3
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
78% 22%
6,6
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Autem przejechałem 10tys.km. Jazda mieszana miasto krótkie odcinki z przejazdami do pracy (14km). Jeżdżę spokojnie, bez nadmiernego wciskania pedału gazu. Jazda zgodnie z przepisami. Najwięcej ze średniej wychodzi 7.5 litra sprawdzane na dystrybutorze. Najmniej udało mi się osiągnąć 6.5litra bo trochę więcej było dłuższej trasy niż miasta. Co ciekawe komputer zaniża równo o 0.5litra niż dystrybutor na stacji. Jazda nad morze z prędkościami 100-130km/h pełne auto i 4osoby w tym 2 dzieci, spał je 5.9 litra na 100km, oczywisciena dystrybutorze,
7,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Samochód z wypożyczalni. Jechałem na trasie Lublin (Czechów) - Radom - Kielce - Tarnowskie Góry - Wrocław i z powrotem. Zrobiłem łącznie 1180,70 km (568,70 km w tamtą stronę i 612 z powrotem - musiałem zahaczyć o szpital przy Truchmana w Chorzowie). Tankowałem dwa razy. Najpierw we Wrocławiu - do pełna weszło 51,79 l, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 9,11 l. Dopuszczam jednak, że auto po wzięciu z wypożyczalni nie było zatankowane całkowicie do pełna, choć wskaźnik na desce rozdzielczej pokazywał maksymalną liczbę kresek. Drugi raz tankowałem w Lublinie - do pełna weszło 41,08, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 6,71 l. Pierwszy odcinek został pokonany bardzo dynamicznie na całej trasie, z redukowaniem biegów i szybkimi przyśpieszeniami, na autostradzie bardzo regularnie z maksymalną prędkością (ok. 190 km/h). Z powrotem były dużo gorsze warunki atmosferyczne, więc i styl jazdy znacznie spokojnieszy. Średnio jechałem pewnie z 10 km/h mniej niż przewidywały przepisy w danych miejscach. Zawsze starałem się stosować ecodriving (hamowanie silnikiem tam gdzie to możliwe i nie nadwyrężanie dynamicznego przyspieszania tam, gdzie zaraz trzeba by było hamować). Samochód bardzo interesujący, dobrze się jeździ, dobre wyposażenie (kierownica wielofunkcyjna + bluetooth, usb, aux - świetna sprawa). Silnik bardzo elastyczny, sprawnie przyspiesza zarówno do 100 km/h jak i powyżej tej prędkości. Zastosowanie 6 biegów spowodowało duże skrócenie pozostałych 5, więc jest to chyba tylko zabieg marketingowy. Przy 100 km/h już w zasadzie trzeba tą 6 włączać. Jedyna wada, jaką dostrzegłem, to bardzo słabe wyciszenie. Być może to wina opon (Dębica Frigo II). Jednak, jeżeli nawet, to pewnie nie tylko, bo auto jest o wiele zbyt głośne już od mniej więcej 100 km/h. Prywatnie jeżdzę BMW E46 318i 143 KM wyposażonym w średnim standardzie, gdzie lekki dyskomfort na tym polu zaczyna być odczuwalny dopiero od, mniej więcej, 140 km/h.
7,9
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.6 MPI 120KM 88kW
Samochód z wypożyczalni. Jechałem na trasie Lublin (Czechów) - Radom - Kielce - Tarnowskie Góry - Wrocław i z powrotem. Zrobiłem łącznie 1180,70 km (568,70 km w tamtą stronę i 612 z powrotem - musiałem zahaczyć o szpital przy Truchmana w Chorzowie). Tankowałem dwa razy. Najpierw we Wrocławiu - do pełna weszło 51,79 l, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 9,11 l. Dopuszczam jednak, że auto po wzięciu z wypożyczalni nie było zatankowane całkowicie do pełna, choć wskaźnik na desce rozdzielczej pokazywał maksymalną liczbę kresek. Drugi raz tankowałem w Lublinie - do pełna weszło 41,08, czyli średnie spalanie na tym odcinku ukształtowało się na poziomie 6,71 l. Pierwszy odcinek został pokonany bardzo dynamicznie na całej trasie, z redukowaniem biegów i szybkimi przyśpieszeniami, na autostradzie bardzo regularnie z maksymalną prędkością (ok. 190 km/h). Z powrotem były dużo gorsze warunki atmosferyczne, więc i styl jazdy znacznie spokojnieszy. Średnio jechałem pewnie z 10 km/h mniej niż przewidywały przepisy w danych miejscach. Zawsze starałem się stosować ecodriving (hamowanie silnikiem tam gdzie to możliwe i nie nadwyrężanie dynamicznego przyspieszania tam, gdzie zaraz trzeba by było hamować). Samochód bardzo interesujący, dobrze się jeździ, dobre wyposażenie (kierownica wielofunkcyjna + bluetooth, usb, aux - świetna sprawa). Silnik bardzo elastyczny, sprawnie przyspiesza zarówno do 100 km/h jak i powyżej tej prędkości. Zastosowanie 6 biegów spowodowało duże skrócenie pozostałych 5, więc jest to chyba tylko zabieg marketingowy. Przy 100 km/h już w zasadzie trzeba tą 6 włączać. Jedyna wada, jaką dostrzegłem, to bardzo słabe wyciszenie. Być może to wina opon (Dębica Frigo II). Jednak, jeżeli nawet, to pewnie nie tylko, bo auto jest o wiele zbyt głośne już od mniej więcej 100 km/h. Prywatnie jeżdzę BMW E46 318i 143 KM wyposażonym w średnim standardzie, gdzie lekki dyskomfort na tym polu zaczyna być odczuwalny dopiero od, mniej więcej, 140 km/h.

Zalety

+ Wentylacja i ogrzewanie + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Bezawaryjność (poważne usterki)

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30