Szukaj

Hyundai i30 I Hatchback 1.6 CRDi 90KM 2010 Hyundai i30 1.6 CRDi, Salon Polska, Serwis ASO

16 999 PLN
Hyundai
i30
2010
diesel
90 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2010
Przebieg 173 241 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 90 KM
Pojemność silnika 1 582 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Fioletowy metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, Alarm, Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Alufelgi, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Hyundai i30 1.6 CRDi, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
172 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
14,0 s
Średnie spalanie
4,3 l/100 km
Długość
4 245 mm
Szerokość
1 775 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,6
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
89% 11%
6,4
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 90KM 66kW
Doświadczenie z 1 roku użytkowania,15 000 km, głównie duże miasto, auto tankowane pod korek, spalanie sprawdzane wg paragonu, nie komputera, auto parkuję pod chmurką. Tankuje głównie paliwa premium. Największe spalanie zanotowałem zimą, tylko miasto, 2 - 3 baki wypaliłem, ze średnim spalaniem 8-9 litrów, jeżdżę raczej spokojnie, w korkach mało stoję, ale mam b. dużo świateł po drodze. W trasie nie autostradowej na rumuńskiej ropie spalił 5 litrów/100 km, na trasie autostradowej prędkości 120-140, spala 5,5 do 6,5 zależy jak załadowany, jak wieje itp. Ja jestem zadowolony, ale moje poprzednie auto miało 6 cylindrów i 2.8 pojemności, wiec nie mam wysokich wymagań. Pozdrawiam.
5,1
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 90KM 66kW
Powiem tak... spalanie jakie wypisują tu ludzie jest bardzo zróżnicowane z różnych względów ponieważ każdy inaczej jeździ i mieszka w innym mieście jednak nie podaje różnych czynników ja postaram się podać dane jakie uzyskuje przy jakiej jeździe i na jakich obszarach:) Tankuje na stacji nestle (gdzie moim zdaniem paliwo jest dobrej jakości ponieważ miałem parę prób tankowania na innych stacjach które nie służyły autu)Zacznę od najwyżej zanotowanego spalania 8l/100 km idzie uzyskać jadąc ze stałą prędkością 180 km/h, jednak w polskich warunkach jest to ciężkie do wykonania ponieważ zawsze zawsze przyjdzie jakiś zakręt na którym trzeba zwolnic bądź też ktoś zacznie wyprzedzać co spowoduje iż musimy zwolnic do danej prędkości i potem znowu zacząc długą drogę do rozpędzenia auta do tej prędkości tak więc wstawiłem 7.5 bo zawsze da się schamowac silnikiem i z podanych wcześniej 8 robi się 7.5 l/100km. O spalaniu w korku niech się wypowiedzą ludzie którzy mieszkają w większych miastach, ja staram się zawsze tak zaplanować swoje wyjazdy aby ominąć takowe lecz wiadomo nie zawsze jest to możliwe. Spalanie najniższe odnotowałem jadąc sam z prędkością 80-90 km/h na odcinku około 200 km. Jednak pokonując w cztery osoby na pokładzie trasę Wieluń - Wrocław i wracając Wrocław - Wieluń jadąc przeciętnie około 90-100km/h odnotowałem spalanie 4.1. Jeżdząc codziennie z Tychów do Katowic w godzinach 6-7 rano powrót 15-16 średnie spalanie wynosi 4.6 oczywiście jadąc zgodnie z przepisami. Jednak pokonując tą samą trasę z prędkościami rzędu 120-125 km/h (2500 obr/min) spalanie jakie uzyskamy oscyluję w granicach 5 l /100km. Jednak jadąc z Tychów do Bytomia jadąc zgodnie z przepisami uzyskamy spalanie rzędu 4.2 l/100km. Spalanie o jakim zapomniałem napisać to spalanie auta butując go cały czas oscyluję w granicach 12 l/100 km jednak wątpię aby ktoś kto kupuje takie auto miał takie zamiary tym bardziej iż cały czas jeździć się tak nie da ponieważ w końcu wyjedzie się na trasę i nie wiadomo jakby się starać spalanie spadnie:) Na koniec dodam iż auto jedzie od 1500 obr/min w górę więc po co kręcić do 4 tys jak zmieniając bieg przy 2,5 tys obr/min w zupełności wystarczy nam przyśpieszenie, a jak ktoś chce rajdowych wrażeń to może pomyśleć o jakimś innym aucie:) I oczywiście gdzie się da staram się hamować silnikiem:)co również wpływania na spalnie auta:) "bo jazda autem to nie tylko gaz, hamulec"
5,5
Hyundai i30 I
Hatchback 1.6 CRDi 90KM 66kW
Spalanie na poziomie 5,5-5,7 podczas codziennej jazdy to żaden problem. Jeździłem głównie w zabudowanym, sporo czasu w korkach. Nie wielką różnicę miał styl jazdy - stosowanie się do zasad eco drivingu minimalnie obniżały spalanie ale za to cierpiała turbina i sprzęgło. Przy trasie drogami krajowymi ze śląska nad morze spalanie na poziomie 4,3-4,5. Na autostradach jazda z prędkością 140km/h to spalanie ok 6,5l. Samochód bardzo oszczędny oferujący jednocześnie dobrą dynamikę.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Stosunek jakość/cena

Wady

- Układ jezdny - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30