Szukaj

Hyundai i30 I CW 1.6 CRDi 115KM 2010 Hyundai i30 1.6 CRDi, Salon Polska, Serwis ASO

9 999 PLN
Hyundai
i30
2010
diesel
115 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2010
Przebieg 248 483 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 115 KM
Pojemność silnika 1 582 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Biały
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektryczne szyby tylne, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem

Informacje o samochodzie

Hyundai i30 1.6 CRDi, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
188 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,9 s
Średnie spalanie
4,9 l/100 km
Długość
4 475 mm
Szerokość
1 775 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,4
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
82% 18%
4,5
Hyundai i30 I
CW 1.6 CRDi 115KM 85kW
Jeżdżę codziennie na trasie Łódź-Warszawa, najczęściej utrzymuję prędkość 110-120 km/h. Czasami gdy się spieszy to jadę 140 i więcej. Jednak z moich obserwacji wynika, że przy 140 spalanie wzrasta do ponad 6L/100km. Dodatkowo trochę w korkach (Warszawa, Stryków) i prywatnie po Łodzi. Średnie z ostatnich 25 000 km mam 4.6. Jak zresetowałem średnie spalanie będąc na autostradzie za tirem (przy prędkości 80-90 km/h) i tak za nim jechałem (w odległości 30-50m) to udało mi się osiągnąć 3.0 (na pewien czas spadło nawet 2.9). Wcześniej, w cyklu bardziej zrównoważonym gdy pracowałem jeszcze w Łodzi, miałem średnie 5.9 (zrobione na około 40 000 km, ale wtedy 110-120 jeździłem w trasie, a na autostradzie 150-160). Generalnie jednak zawsze unikałem sytuacji w których jestem zmuszony używać hamulca albo szybko przyspieszać (zmiana biegów zazwyczaj bliżej 2000 niż 2500 obr.)
5,4
Hyundai i30 I
CW 1.6 CRDi 115KM 85kW
Spalanie - średnio 6,4 przy ciężkiej nodze. Samo miasto w okolicy 7,5 -8,2 litra - zależy od korków. Trasa - nie żałuję sobie - 6,4l przy jeździe do 160km/h. Żona na trasie ma 4,6-5,1. Zdarzyło mi się uzyskać przy spokojnej jeździe (70-90km/h) bez wyprzedzania 3,7l/100km, ale taka jazda to nie dla mnie. Wymiana klocków 500pln z robocizną - czyli dość drogo. Przeglądy... jeszcze nie zapłaciłem - wynegocjowałem 2 lata gratis. Sporym kosztem są żarówki h7 które palą się na grandę, przy czym prawą wymienisz samemu odkręcając skrzynkę z bezpiecznikami. Wymiana lewej wiąże się z wyjęciem reflektora - 20pln żarówka + 20 pln usługa. W ciągu 2 lat wymieniłem ok. 10 żarówek - dramat.
5,2
Hyundai i30 I
CW 1.6 CRDi 115KM 85kW
Jestem zaskoczony opiniami niektórych kierowców tutaj. Mnie na trasie nie pali więcej niż 4.7. Choć powyżej 100km/h spalanie rośnie- przy 140 będzie to w granicach 5.3-5.7 (zależy). W mieście przy korkach zimą potrafi wzrosnąć do 7.5 średnio. Byłem w południowych Włoszech, sporo trasy to były prędkości 110 do 150 km/h. Jak wróciłem do domu miałem średnie spalanie 5.3, co uważam za bardzo dobry wynik. Nie jestem pracownikiem Hyundaia i bardzo mnie dziwi, gdy u kogoś tu przeczytałem że ma aż 5.5 przy oszczędnej jeździe na długiej trasie. Kiedyś w mocnym deszczu, gdy musiałem jechać maksymalnie 80-90 km/h na stukilometrowej trasie wyszło mi 4.1, co mnie zdumiło w drugą stronę. Ale tego wyniku nie liczę, kto jeździ głownie 80 na traie?!

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Karoseria + Silnik

Wady

- Układ jezdny - Skrzynia biegów - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30