Szukaj

Hyundai i30 II 2013 Hyundai i30 1.6 CRDi, Klima, Tempomat, Parktronic

28 999 PLN
Hyundai
i30
2013
diesel
115 KM
+48
Bielany Wrocławskie (woj. dolnośląskie)
Rocznik 2013
Przebieg 198 883 km
Typ silnika diesel
Moc silnika 115 KM
Pojemność silnika 1 582 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Czarny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Hak, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

Informacje o samochodzie

Hyundai i30 1.6 CRDi, Klima, Tempomat, Parktronic

4,4
~Marcin
Hyundai i30 II
Wagon 1.6 CVVT 120KM 88kW
Opinia po 3 latach jazdy, rocznie robię około 13-15 k km. Jestem zadowolony, wstawiłem instalację LGP, długie podróże = śmieszny koszt, kosztem obniżenia mocy silnika na wyprzedzanie. Na gazie trochę się zbiera, ale przy jeździe z rodziną w ogóle mi to nie przeszkadza. Potrafi być trochę głośny przy 130 km/h, ale ogólnie to nie problem. Coroczna wymiana filtrów itd. ceny jest ok w porównaniu np. do części Toyoty. Piękne ledy. Fotelik z tyłu...
4,4
~Bartosz W
Hyundai i30 II
Wagon Facelifting 1.6 CRDi 110KM 81kW
Auto rozsądnie wycenione. Idealne do codziennego przemieszczania się. Wystarczająca dynamika, dobra ekonomia. Wystarczy przeprowadzać serwis maks co 15 tysięcy a motor z pewnością się odwdzięczy bezawaryjną pracą. Stylistyka jak na rok 2012 przystępna wizualnie i nie przesadzona. Używane kosztuje średnio 10 tysięcy mniej niż golf i w mojej opinii jest lepszym wyborem. Przejechałem 15 tysięcy kilometrów. Aktualnie brak większych zastrzeżeń. Z...
4,5
~Michał89
Hyundai i30 II
Wagon 1.4 CVVT 100KM 74kW
Auto po 2 latach użytkowania oceniam na -5. Silnik 1.4 nie jest demonem prędkości. Ale dzięki 6-cio biegowej skrzyni można podróżować przyjemnie do 140km/h we względnej ciszy. Jak dla mnie brakuje schowków np. w drzwiach tylnych. Po roku przepaliły mi się 3 ledy. Z usterek jedynie wymieniałem poduszki pod amortyzatorami przednimi. Spalanie waha się od 6,3 do 7,1PB. W zależności od warunków atmosferycznych i stylu jazdy. Mi średnio spala ok....

Zalety

+ Bezawaryjność (poważne usterki) + Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Stosunek jakość/cena

Wady

- Widoczność - Karoseria - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30