Szukaj

Hyundai i30 II Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 2015 Hyundai i30 1.4 CVVT, Salon Polska, Serwis ASO

42 999 PLN
Hyundai
i30
2015
benzynowy
100 KM
+48
LUBLIN (woj. lubelskie)
Rocznik 2015
Przebieg 50 552 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 100 KM
Pojemność silnika 1 368 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Brązowy metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

Hyundai i30 1.4 CVVT, Salon Polska, Serwis ASO

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
182 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
13,2 s
Średnie spalanie
6,0 l/100 km
Długość
4 300 mm
Szerokość
1 780 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,5
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
91% 9%
8,5
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Jeździłem nim jako autem zastępczym, więc staram się obiektywnie opisać co zauwazyłem - nie kupiłem tego samochodu i nie żal mi. Zrobiłem jakieś 3000 km. To co zauważyłem to - słaby silnik (porównując do innych podobnej mocy), ospały poniżej 4000obr/min. Żeby zejść w trasie poniżej 7 l /100 km trzeba się naprawdę postarać - ale sie udało...jechałem równo 90-110 km/h. Jeśli trzeba sie tak mocno starać, żeby auto normalne ilości spalało - to jest to bez sensu i żadna przyjemność z jazdy. Jest jeszcze jedna bardzo słaba rzecz w aucie - wyświetlacz od radia....w nocy nie da sie jechać bez całkowitego wyłączenia tego wyświetlacza. Maksymalne zaciemnienie zegarów niewiele pomaga. Do prędkości 120km/h auto przyjemnie ciche - powyżej robi się głośne. Silnik raczej dla bardzo spokojnych osób, które kulają się z punktu A do B i nie wiele oczekują od samochodu. Ogólnie wykończenie jest ok - autko przyjemne, choć ukł kierowniczy nie wiele mówi co sie dzieje z kołami. Jeśli zmieniliby ten nieszczęsny wyświetlacz- byłbym skłonny kupić go dla żony....ale na pewno z mocniejszym silnikiem. Jeśli mowa o wyglądzie - ładne i nowoczesne. Pozdrawiam i życze bezawaryjności
6,6
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
wpisałem dane na podstawie spalania mierzonego paliwem tankowanym. Wskazania "komputera" są zaniżone o 0,5-0,6 l/100km. Minimalne spalanie 5,69 l/100km zanotowałem na trasie 2x110 km (tam i z powrotem), w samochodzie 3 osoby, ciut bagażu, trasa S7 okolice Radomia-Bodzentyn, pierwsza trasa nowego samochodu. W trasie dłuższej notowałem wyniki na poziomie 6,2-6,3 l/100km - z tym że na autostradzie prędkość 120-130km/godz, ekspresowe - 100 km/godz, jazda spokojna, ale bez unikania wyprzedzania. W terenie zabudowanym ok. 60 km/godz wg licznika, który jak wiadomo nieco zawyża wskazania prędkości (u mnie o 5km/godz), przy tej prędkości spokojnie jadę na 5 biegu, "szóstkę" można wrzucić przy ok. 68 km/godz. Prowadzę arkusz excela spalania wg tankowań (ta sama stacja, ten sam dystrybutor). Średnia spalania z 4476km wynosi 6,525 l/100km. Silnik 100KM jest niezły, pracuje cicho, nawet przy 180km/godz. Poziom hałasu w zasadzie nie wzrasta od prędkości 130km/godz. W trasie silnik jest trochę za słaby, ale jest w miarę elastyczny, jednak sprawne wyprzedzanie raczej tylko na 3 lub 4 biegu: > 4 tys obr/min. Rzeczywiste przyspieszenie 0-100km/godz jest lepsze niż podaje fabryka - wynosi ok. 12 sek.
5,8
Hyundai i30 II
Hatchback 5d 1.4 MPI 100KM 74kW
Szczerze mówiąc nie wiem skąd takie wyniki w innych raportach spalania, moja i30 przy normalnej jeździe nie wychodzi raczej zbytnio powyżej 6-6,1 litrów (chyba że przez pół kraju na autostradzie 130+).

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Stosunek jakość/cena

Wady

- Silnik - Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30