Szukaj

Hyundai i30 I Hatchback 1.4 109KM 2010 Hyundai i30 1.4 CVVT, Klima

17 999 PLN
Hyundai
i30
2010
benzynowy
109 KM
+48
Zabrze (woj. śląskie)
Rocznik 2010
Przebieg 165 186 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 109 KM
Pojemność silnika 1 396 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia hatchback
Kolor Srebrny metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kurtyny powietrzne, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Poduszki boczne tylne, Elektryczne szyby przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Otwieranie pilotem, System Start-Stop

Informacje o samochodzie

Hyundai i30 1.4 CVVT, Klima

Autocentrum poleca!

Dane techniczne

Prędkość maksymalna
187 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h
11,7 s
Średnie spalanie
6,1 l/100 km
Długość
4 245 mm
Szerokość
1 775 mm

Oceny tego modelu

Ogólna ocena
4,2
Średnia dla segmentu
4,1
Czy kupiłbyś ponownie to auto?
TAK
71% 29%
6,8
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Niewielki silnik w połączeniu z filigranową sylwetką na ogół sprawiają, że samochód pochłania równie mikroskopijne ilości paliwa. Niestety, w przypadku Hyundaia i30 ten utarty schemat się nie sprawdza. Auto jest wprawdzie przestronne i dość wygodnie się prowadzi, ale na trasie bez klimatyzacji, przy średniej prędkości autostradowej 100-120 km/h pochłania około 6.6litrów benzyny. W mieście poruszając się prędkością postrzelonego zająca komputer namiętnie wskazuje nam 7. Szczerze powiedziawszy spodziewałem się dużo lepszych rezultatów patrząc przez pryzmat nowoczesności produkowanych do tego modelu silników. Przy bardziej dynamicznej jeździe ( wyprzedzanie, jazda pod górę, noga w podłogę ) samochodzik potrafi łyknąć nawet ponad 8. Reasumując – nowoczesny design w połączeniu z archaicznym, stetryczałym silnikiem daje mieszankę godną polecenia wyłącznie emerytom i rencistom, których zasobność portfela jest dużo większa niż u przeciętnego Polaka. Ja zdecydowanie nie polecam.
8,8
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Nie ma żadnej ekonomii, auto jest jak drukarka Lexmarka, tania w zakupie droga w eksploatacji, mam bardzo duże zastrzeżenia co do ekonomii, mam średnie spalanie 9l to o 2l za dużo! nie tak miało być, Hyundai bezczelnie robi ludzi w balona, jedynie diesel jest w miarę ekonomiczny, silniki benzynowe to porażka w tej kwestii. Wszyscy, którzy robią wpisy że auto mało pali to pracownicy Hyundaia zawyrzający notę i takie jest moje zdanie, ten kto ma te auto wychwyci takie wpisy w mgnieniu oka. Cała reszta łyka tą ciemnotę a potem się żałuje ale dalej twierdzi że auto mało pali.
7,5
Hyundai i30 I
Hatchback 1.4 109KM 80kW
Przez brak 6 biegu samochód wchodzi w zbyt wysokie obroty (120km/h - ponad 4tys), przez to spalanie jest o wiele większe. Auto nie nadaje się na autostrady. Przy 140 spalanie wynosi mniej więcej 9l, nie licząc hałasu w aucie. Najmniej ile udało mi się przejechać to przy max 90 km/h średnie spalanie wychodziło w trasie 40 km na autostradzie 6,5l.

Zalety

+ Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów + Ergonomia + Stosunek jakość/cena

Wady

- Łatwość utrzymania (pod względem kosztów) - Wyciszenie - Karoseria
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30