Szukaj

Hyundai i30 III Wagon Facelifting 1.0 T-GDI 120KM 2022 Hyundai i30 1.0 T-GDI, Salon Polska

69 999 PLN
Hyundai
i30
2022
benzynowy
120 KM
+48
Łódź (woj. łódzkie)
Rocznik 2022
Przebieg 24 497 km
Typ silnika benzynowy
Moc silnika 120 KM
Pojemność silnika 998 cm3
Skrzynia biegów manualna
Typ nadwozia kombi
Kolor Szary metalik
Rodzaj napędu przedni
Liczba drzwi 4
Pochodzenie krajowe
Faktura faktura VAT

Wyposażenie tego samochodu

ABS, ASR (kontrola trakcji), ESP (stabilizacja toru jazdy), Isofix, Kamera cofania, Poduszka powietrzna chroniąca kolana, Poduszka powietrzna kierowcy, Poduszka powietrzna pasażera, Poduszki boczne przednie, Elektrycznie ustawiane lusterka, Podgrzewane przednie siedzenia, Przyciemniane szyby, Wielofunkcyjna kierownica, Wspomaganie kierownicy, Bluetooth, CD, Gniazdo SD, Gniazdo USB, MP3, Komputer pokładowy, Ogranicznik prędkości, Otwieranie pilotem, System Start-Stop, Tempomat

4,3
~I30 1.5 tgdi
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Samochód w swojej klasie i za to ile kosztuje oferuje bardzo dużo, fajne światła led, wygląd, AA bezprzewodowy, podgrzewana kierownica, fotele, duży bagażnik, dobrze się prowadzi. Silnik jakby nie jego beznadziejny dźwięk to idealny do tego auta, moc, spalanie. Asystent jest tak agresywne, że na wąskiej drodze chce wyrwać kierownicę z rąk i można do rowu wjechać. Zawsze uruchamia się w eco gdzie nie chce auto jechać, nie spala mniej. Odpalając...
4,8
~tom tom
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Jest to tani zwykły samochód. Do pracy albo dla rodziny jeśli ktoś nie ma szczególnych wymagań, a oczekuje auta ekonomicznego, praktycznego i zapewniającego przyzwoity komfort jazdy to moim zdaniem i30 to wszystko daje. Uważam, że obok dobrych parametrów przyzwoitego wykonania jest to auto bardzo konkurencyjne cenowo czy to porównując do samochodów europejskich czy japońskich. Jeżdżę od początku lata trochę miasta i wakacyjne wyjazdy w Polskę...
3,4
~emiloss_s
Hyundai i30 III
Wagon Facelifting 1.5 T-GDI 48V 160KM 118kW
Latem tego roku przesiadłem się z Toyota Corolla XII Sedan 1.5 VVT-i 125KM rok 2022 po przejechaniu nią około 50 tkm, do I30. Zmiana auta była podyktowana tym, że potrzebowałem coś w lepszym dostępem do bagażnika. Stwierdziłem, że I30 Wagon będzie dobrym rozwiązaniem. W 90% przypadków podróżuję sam i są to dojazdy do pracy. Dziennie robię około 120-130km i są to przejazdy autostradą i drogą szybkiego ruchu. Jak wypada auto?? Cóż ... w...
Euro NCAP Logo
Najnowsze testy zderzeniowe modeli Hyundai przeprowadzone przez Euro NCAP.
Hyundai i30